وحید امیری:

تساوی برای شروع بد نبود/ امیدوارم حسرت این دو امتیاز را نخوریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه یک امتیاز برای بازی اول در لیگ قهرمانان آسیا بد نبود، گفت: امیدوارم در پایان مسابقات گروهی حسرت این دو امتیاز از دست رفته را نخوریم.

تساوی  برای شروع بد نبود/ امیدوارم حسرت این دو امتیاز را نخوریم

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید امیری در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت گفت: همیشه بازی اول خیلی مسابقه سختی است و شرایط حساسی دارد. در بازی اول بیشتر تیم ها دنبال این هستند تا همدیگر را محک بزنند.

وی افزود: دیروز هم همه دیدند که دو ابر قدرت فوتبال آسیا با هم رو به رو شدند. از خیلی جنبه ها ما ضعیف تر از حریف بودیم به ویژه مسائل مالی اما خدا را شکر توانستیم تمام تلاشمان را به کار بگیریم. متاسفانه نتوانستیم از گلی که زدیم مراقبت کنیم. برای شروع  مسابقات یک امتیاز هم بد نبود اما ای کاش سه امتیاز را می‌گرفتیم. در هر صورت فوتبال همین است و امیدوارم در پایان مسابقات، حسرت این دو امتیاز را نخوریم و بتوانیم با اقتدار به دور دوم صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: هواداران الهلال در ورزشگاه بیشتر بودند اما جا دارد که از تماشاگرانی که ما را در کشور عمان تنها نگذاشتند تشکر کنیم. ما در اینجا بیشتر به جای اینکه میزبان باشیم میهمان بودیم اما وجود هواداران باعث آرامش و تلاش بیشتر تیم می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر