ماهان شبکه ایرانیان

معروف ترین شهربازی های استانبول

معروف ترین شهربازی های استانبول شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری  استانبول به عنوان یکی از شهرهای دیدنی ترکیه یکی از مقاصد اصلی تورهای مسافرتی است

 استانبول به عنوان یکی از شهرهای دیدنی ترکیه یکی از مقاصد اصلی تورهای مسافرتی است. دسترسی آسان به این کشور، شباهت های فرهنگی، تمرکز آثار باستانی و سواحل زیبایی دریای مرمر موجب شده که این شهر از محبوب ترین مکان‌های گردشگری محسوب شود و توجه مسافران را به خود جلب کند . اگر در قالب تورهای مسافرتی به این کشور سفر کرده اید .دست اندرکاران آژانس های مسافرتی  برنامه سفر را به گونه ای تنظیم کرده‌اند که از تمام دیدنی‌های شهر در طول سفر خود بازدید نمائید. اما اگر سفر شما به صورت شخصی صورت می‌گیرد لازم است به جز بازدید از بناهای تاریخی باستانی و سواحل زیبای این شهر و یا مجتمع‌های تجاری از پارک‌ها و شهربازی‌های معروف  در تور استانبول دیدن نمائید . در ادامه نیز، معروف ترین شهربازی های استانبول را معرفی می کنیم ...

پارک ویالند ( vialand theme park )

پارک ویالند که از جاذبه‌های توریستی استانبول است همه روزه حجم عظیمی از توریست ها و گردشگران را به خود جلب می‌کند. پروژه‌ی ساخت این پارک موضوعی در فضایی با وسعت یک میلیون متر مربع در سال 2011 آغاز شد و در 26 ماه می سال 2013 به افتتاح رسید . این پارک که مجموعه‌ای کامل و تمام عیار از رستوران های تراز اول، مرکز خرید، هتل، پارک آبی و شهربازی است، نمونه ای جالب و دیدنی از تم پارک است. این پارک موضوعی به گونه‌ای طراحی شده که بتواند جوابگوی نیاز تمام رده های سنی باشد ، از پیر تا جوان . به همین دلیل اگر به دنبال چشیدن کمی هیجان هستید، می بایست یک روز کامل را به وقت گذرانی در این پارک اختصاص دهید و از تفریحات فوق العاده جذاب آن بهره مند شوید. پارک ویالند ترکیبی است از ترن‌های هوایی ،آبشارهای طبیعی، تونل وحشت ، سینما و ... است.

ژوراسیک لند ( Jurassic Land 

این پارک همان طور که از اسمش پیداست به صورت اقتباسی بنابر فیلم ژراسیک پارک ساخته و پرداخته شده. مجموعه ای است عظیم که در زمینی به وسعت 10000 مترمربع بنا شده. بیش از 70 نوع مجسمه ی دایناسور در این موزه پارک فوق العاده دیده می شود. این شانس در اختیار شما قرار گرفته که از بزرگترین سینمای  4 بعدی و 6 بعدی ترکیه که در این موزه پارک واقع شده هم کمال لذت را ببرید . در واقع این پارک که با اهداف آموزشی در استانبول احداث شده به جز کودکان و نوجوانان ، بزرگسالان را هم به خودش جذب می کند. بنا بر این اگر از طرفداران حیوانات عظیم الجثه هستید ضروری است که چند ساعتی را به بازدید از این پارک اختصاص دهید.

ویاسی تم پارک ( ViaSea Temapark )

این شهربازی با توسل به آخرین تکنولوژی و متد روز دنیا در استانبول بنا شده . ترن هوایی رد فایر که از قابل توجه ترین وسایل بازی در این شهربازی است به عنوان یکی از 5 ترن هوایی بزرگ اروپا شناخته می شود و در عرض 2 ثانیه به پرش سرعتی در حدود 110 کیلومتر در ساعت می رسد. این ترن هوایی ظرفیت حمل 12 سرنشین را دارد و در هر بار سفر خود 980 متر ترن که در ارتفاع از سطح زمین بنا شده است را می پیماید . از دیگر جذابیت های این پارک شهر قرار گیری یکی از زیبا ترین آکواریوم های استانبول در آن است. این آکواریوم با تنوع گونه های آبزی جذابیتی خاص را در معرض دید گردشگران  قرار می دهد. و سفر خوشی را برای تورهای مسافرتی رقم می زند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان