یک فنجان قهوه، مهمان عجیب ترین کافه های دنیا !

یک فنجان قهوه، مهمان عجیب ترین کافه های دنیا ! یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری برای عده ای، کافه گردی یکی از جاذبه های سفر کردن است، هستند گردشگرانی که به محض ورود به یک شهر به دن ...

برای عده ای، کافه گردی یکی از جاذبه های سفر کردن است، هستند گردشگرانی که به محض ورود به یک شهر به دنبال دیدنی ترین کافه‌های آن می‌گردند و تورهای یک روزه ای را به این منظور اختصاص می‌دهند. بنابراین اگر جزو علاقه مندان به کافه گردی هستید این پست را از دست ندهید. با ما همراه باشید از کافه ای ترسناک تا محلی برای خیاطی کردن در حال نوشیدنی قهوه !

1) کافه Mahika Mano

این کافه یکی از دنج ترین کافی شاپ هایی است که تا به حال به آن وارد شده اید. فضای آرام و ساکت، جو خودمانی، میزها و نشیمن‌های خاص آن باعث می شود، نتوانید از آن به سادگی دل بکنید. می توانید در این فضا دراز بکشید، بر روی بالشتکی رو زمین بنشینید و از تک تک لحظه های تور مسافرتی یک روزه ی کافه گردی خود لذت ببرید.

2) کافه Chocolate Café

چه کسی دلش قهوه می خواهد وقتی همه جا پر باشد از شکلات های ریز و درشت؟ در این کافه‌ی زیبای توکیویی با جوی خارق العاده روبه رو خواهید شد بیش از 65 مدل شکلات در طعم ها و اشکال مختلف در این کافه به مسافران عرضه می شود شاید همین مساله باعث شود ژاپن مقصد یکی از تورهای نوروزی شما در آینده باشد.

3) کافه Café/Day

ایده‌ی ساخت کافی شاپ در فضای یکی از پارکینگ های ژاپن چندان جذاب به نظر نمی رسد. اما این کافه ی باز به گونه ای طراحی شده که بتواند هارمونی جذاب و جالبی با خط کشی های سطح آسفالت خیابان پیدا کند. دکور، چیدمان وسائل و سرویس دهی همه و همه برایتان جذاب و دیدنی خواهند بود .

4) کافه The Sweatshop

به نظر نمی رسد عده ی زیادی از شما همینکه پشت چرخ خیاطی مادرتان نشسته باشید به صرف قهوه و کیک دعوت شده باشید. اما این کافی شاپ فرانسوی که در پاریس واقع شده این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که همینکه مشغول دوختن  یک تکه پارچه با چرخ هستید از طعم یک قهوه ی فرانسوی هم لذت ببرید .اگر به فضای شهر اشنا نیستید می توانید به راحتی با ثبت نام در یکی از تورهای یک روزه ی کافه گردی در فرانسه از این کافی شاپ هم دیدن نمائید.

5) کافه Robo Café

این کافه ی موضوعی ژاپنی به شما پیش زمینه ی لازم برای رویارویی با آینده را می دهد. این کافه پر از ربات های کوچک است که مدام در رفت و آمد هستند و سعی دارند به بهترین نحو جای مهماندارها را در ارائه ی سرویس به مشتریان پر کنند.

6) کافه Horror Picture Tea

اگر از علاقه مندان به فیلم های وحشتناک و داستان های مهیج هستید، به طور حتم در این فضا حس خاص و عجیبی به شما دست خواهد داد . فضای تاریک و ساکت به سبک چند قرن پیش و تزئینات و چیدمان راز الود حس ترس را در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه بر شما مستولی می کند.

7) کافه Urban Station

آیا جزو آدم های سخت کوشی هستید که به میزهای کارشان عادت دارند؟ دانش جو هستید و به فضایی برای مطالعه نیاز مند هستید و یا فضای آرام وساکت را به کافه های شلوغ ترجیح می دهید؟ در این کافه ی خاص که در بینس آیرس واقع شده می توانید یک میز کار واقعی داشته باشید و در کنارش از سرویس های کافه نیز برخوردار شوید.

8) کافه Neko Café

اگر در قالب یکی از تورهای نوروزی به ژاپن سفر کرده اید و از دوستداران حیوانات خانگی هم هستید لذت نوشیدن یک قهوه و خوردن یک برش کیک را در این کافه ی موضوعی از دست ندهید .این کافه که پر از گربه ها در رنگ ها و نژاد های متنوع است به طور حتم برایتان جو جالب و دوست داشتنی را فراهم می کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر