ماهان شبکه ایرانیان

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با خانواده شهید تجلایی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در منزل شهید تجلایی از شهدای دفاع مقدس، با خانواده ایشان دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با خانواده شهید تجلایی

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز به اتفاق قاسم صمدیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین شنبه شب 27 آبان ماه 1396 با حضور در منزل شهید «علی تجلایی» از فرماندهان و رزمندگان مدافع و پیشرو در آزادسازی سوسنگرد حضور یافتند.
وی در این دیدار با بیان اینکه مردانگی و ولایت پذیری از عوامل پیروزی در سوسنگرد بود، گفت: در این دفاع نابرابر که شهید علی تجلایی در عملیات بدر در طلاییه به فیض شهادت رسید، نیروهای آذربایجانی در دفاع جانانه از سقوط سوسنگرد جلوگیری کردند و در کنار سایر یگان های شرکت کننده در این عملیات، اسباب آزادی این شهر و تحقق فرمان حضرت امام خمینی (ره) را محقق ساختند.
در ادامه همسر شهید والامقام علی تجلایی با قدردانی از حضور امام جمعه شهر و مدیرکل بنیاد استان و هیئت همراه، ضمن بیان خاطراتی از شهدای والامقام و رزمندگان آذربایجانی گفت: مردم قدرشناس سوسنگرد هنوز هم بعد از سی و هفت سال عملیات آزادسازی این شهر، یاد این شهید را زنده نگه داشته اند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان