ماهان شبکه ایرانیان

آشنایی با حراجی Outlet و بهترین فرصت خرید پوشاک در بامیلو

حراجی ‌ها موقعیت‌هایی طلایی برای خریداران است. در چنین مناسبت‌هایی فروشگاه‌های آنلاین و حقیقی، محصولات خود را با تخفیف‌های جذاب به مشتری عرضه می‌کنند. اما آیا تاکنون کلمه Outlet به گوشتان خورده؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با مفهم برچسب قیمت Outlet، با یکی از هیجان انگیزترین حراج های آنلاین پوشاک در بامیلو با عنوان “برند بپوشیم” نیز آشنا شوید.

آشنایی با برچسب حراجی (Outlet)

در تولید انبوه کالا در کارخانه جات مواردی یافت می‌شود که محصول از حالت استاندارد خارج می‌شوند. البته منظور کم و کاست یا کیفیت محصول نیست. برای مثال، در مجموعه پوشاک آماده تولید کننده موظف است لباس‌های خود را در چند سایز استاندارد (S-M-L-XL-…) تولید کند. هنگامی که سایز خاصی از این لباس در انبار باقی بماند، بر روی آن برچسب حراجی (Outlet) می‌خورد. مواردی پیش و پا افتاده مثل افتادن دکمه لباس و سایر موارد جزئی هم در این طبقه بندی قرار می‌گیرند.

حراج استثنایی (Outlet) در بامیلو

تاریخچه فروش محصولات به سبک (Outlet) به دهه 30 میلادی برمی‌گردد. پاساژهایی که چنین محصولاتی را به فروش می‌رساندند، به (Outlet mal) معروف‌اند و در دهه 70 و 80 اوج گرفتند. امروزه فروشگاه‌های آنلاین و حقیقی، هرازگاهی محصولات تک خود را به دلایل مختلف و با برچسب (Outlet) به حراج می‌گذراند. مثل هر حراجی دیگری، چنین روزهایی موقعیتی طلایی برای خریداران و به‌خصوص خانم‌ها است. فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز باهدف جذب و رضایت مشتری، بر روی تعدادی از برندهای مرغوب خود برچسب (Outlet) می‌زند. این حراج استثنایی که هم اکنون با عنوان “برند بپوشیم” راه اندازی شده است قیمت های بسیار استثنایی از برخی از بهترین برندهای پوشاک را ارائه می دهد. همچنین جهت آسایش خاطر مشتریان عزیز، بامیلو در حراجی فصل پاییز نیز امکان سی روز بازگشت کالا در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در ادامه با برخی از برندهای این حراجی بیشتر آشنا می‌شویم:

Zara

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزبرند اسپانیایی زارا توسط آمانسیو اورتگا (Amancio Ortega) و رزالیا مرا (Rosalía Mera) در سال 1975 تأسیس شد. زارا یکی از برندهای اصلی گروه ایندیتکس (Inditex) از بزرگ‌ترین خرده فروش‌های جهان می‌باشد. کارخانه این برند در شهر آرتکسیا، گالاسیا (Arteixo, Galicia) واقع شده، و آن‌ها لباس‌های خود را در سرتاسر جهان توزیع می‌کنند.

Inc

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزخرده فروش اینک در سال 2013 فعالیت خود را در دوبی شروع کرد. شرکت اینک باهدف ارائه محصولات باکیفیت و با قیمتی مناسب فعالیت می‌کند. به باور آن‌ها به جای آنکه تمام پس انداز خود را صرف یک قطعه لباس با قیمتی گزاف کنید. با خرید از محصولات آن‌ها می‌توانید یک دست لباس کامل باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.

Calliope

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزکلیوپه در یکی از شهرهای شمالی ایتالیا به نام رمینی (Rimini) فعالیت می‌کند. برندهای ایتالیایی همواره مظهر ظرافت و زیبایی بوده و هستند. مد میلانی تنها به غول‌های مجلل مثل گوچی و ورساچی ختم نمی‌شوند. رقیب‌های ریز و درشت این برندها روز به روز پیشرفت می‌کنند. کلیوپه لباس‌های زنانه و مردانه خود را با قیمتی رقابتی به دست مشتریان می‌رساند.

Terranova

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزدر سال 1961 ویتو تادِی (Vittorio Tadei) در شهر ساحلی رمینی ایتالیا فعالیت خود را با برند تدی (Teddy) آغاز کرد. پس از تدی، برند ترانوا به سال 1988 توسط تادی شکل گرفت. پوشاک آماده ساده با قیمتی مناسب هدف نهایی برند ترانوا (Terranova) است. طی 20 سال اخیر ترانوا با رشدی ثابت به کار خود ادامه داده، و امروزه بیش از چهار هزار فرصت شغلی در این شرکت ایجاد شده.

Nine West

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزناین وست فعالیت خود را در سال 1978 در یکی از پایتخت‌های مد جهان شروع کرد. برند نیویورکی تمرکز خود را بر روی لوازم جانبی به‌خصوص کفش، صندل و بوت‌های قد و نیم قد، کیف، شال، کلاه، عینک آفتابی ساعت و کمربند زنانه اختصاص داده است.

Charles and keith

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزچارلز اند کیت فعالیت خود را در سال 1996 شروع کرد. چیزی نگذشت تا نام خود را در بازار خاور دور و خاورمیانه هم گسترش داد. کفش، کیف، عینک، کمربند و انواع لوازم جانبی زنانه تمرکز آن‌ها است. هدف این برند بالا بردن سبک و کیفیت کمد لباس روزمره بانوان است.

Bershka

برچسب حراجی (Outlet) پوشاک در فصل پاییزبرند اسپانیایی برشکا نیز یکی از خرده فروش‌های گروه ایندیتکس است. برشکا مغازه‌های خود را در سال 1998 باز کرد و هدف بازار آن رفاه و آسایش قشر جوان است. این برند امروزه با بیش از 1000 مغازه در 71 کشور جهان حضور پررنگ خود را تثبیت ساخته.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان