چگونه شلوار جین را داخل بوت های بلند و کوتاه قرار دهیم

طراح‌های مد و لباس ارادت خاصی به بوت ‌های قد و نیم قد دارند. در هفته‌های مد سرتاسر جهان،  چه برای مجموعه‌های بهاره-تابسته و چه پاییزه-زمستانه از بوت استفاده می‌شود. اما چه نوع شلواری در کنار بوت مناسب‌تر است؟

بوت ‌های بالای زانو

بوت ‌های بالای زانو

در کنار بوت‌ های بالای زانو، باید از شلوارهای جین جذب و کشی استفاده کرد. چنین شلوارهایی باید شبیه لگینگ ها باشند. اندازه آن باید تا قوزک پا باشد تا جمع نشود. جوراب‌های تا سطح زانو و یا جوراب‌های مخصوص بوت هم برای این ترکیب متناسب‌اند. بدین ترتیب، پوست با حاشیه بوت تماس مستقیم کمتری دارد. چنین بوت‌هایی، ظاهر خاصی به شما می‌دهند. بسته به رنگ بوت خود، می‌توانید رنگی متناسب با آن را انتخاب کنید. پس بهتر است به همراه بوتی مشکی، شلوار جین‌های همرنگ مثل مشکی یا طوسی بپوشید.

بوت ‌های هم‌سطح زانو

بوت ‌های هم‌سطح زانو

در مورد بوت‌ های هم‌سطح زانو، بهتر است جنسی براق مثل چرم را انتخاب کنید. چنین ارتفاعی از بوت ها، همواره با اسب‌سواران  در ارتباط بوده. می‌توانید شلوار جین جذب خود را داخل بوت قرار دهید، درکنار مانتو یا پالتو ظاهری شیک و زمستانه را رقم خواهید زد.

بوت های ساده

بوت ساده

در مورد بوت وقتی به سطح خاصی اشاره نمی‌کنیم، منظور ارتفاعی بزرگ‌تر از نیم بوت و کوچک‌تر یا مساوی با بوت‌های هم‌سطح زانو مدنظر است. بوت ها بیشتر در فصل‌های پاییز و زمستان شما را همراهی می‌کنند. به‌طور معمول، بوت ساده بازتر هستند؛ و نیازی نیست از شلوارهای جذب استفاده کنید. جین‌های راسته هم با این سبک زیبا می‌شوند. به شرطی که اندازه جین شما مناسب باشد و به‌خوبی بتوانید آن را داخل بوت قرار دهید.

نیم بوت یا بوت تا سطح قوزک

نیم بوت

نیم بوت یکی از ساده‌ترین کفش‌های موجود در بازار است. به توصیه کارشناسان مد، آن‌ها از پاییز تا بهار می‌توانند ظاهر شما را زیباتر کنند. در آب‌وهواهای نامتعادل اوایل بهار که پوشیدن بوت‌های بلند کمرنگ‌تر می‌شوند، چنین بوت‌هایی فرشتگان نجات شما هستند. نیم بوت را می‌توانید با هر نوع شلوار جینی بپوشید. از جذب گرفته تا آزاد. کوچک ترین عضو خانواده بوت ها تنها بوتی است که آوردن شلوار به روی آن، از ظاهر زیبایش کم نمی‌کند.

هماهنگ سازی بوت با شلوارهای جین مطلب بسیار جالبی است. اما به هنگام خرید، چه بوتی را انتخاب می کنید؟ چه عواملی را برای خرید بوت های خود در نظر می گیرید؟ برای یافتن سوالات خود و خریدی هوشمندانه از مطلب راهنمای خرید جامع بوت نیز دیدن کنید.

منبع: fashion.about

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر