ماهان شبکه ایرانیان

چطور پوست مصنوعی و شلوار جین را باهم ست کنیم؟

امروزه به منظور مقابله با انقراض گونه‌های نادر حیوانات و توسعه پیام انجمن‌های حمایت از این موجودات دوست داشتنی، بسیاری به پوست و چرم مصنوعی روی آوردند. پوست مصنوعی نماد سبکی زمستانه، و نشان دهنده شیک پوشی و کلاسیک بودن است. میانه شما با پوست مصنوعی چطور است؟

در ادامه این مطلب، هماهنگ سازی کت و پالتو پوست مصنوعی را با شلوار جین مرور می‌کنیم.

سیاه و سفید

asos-faux-fur-coat-mono-stripeرنگ بندی سیاه و سفید همیشه شیک به حساب می‌آید. برای مهمانی‌ها و مراسم رسمی، پیشنهاد ما پالتوهایی با طرح راه‌راه افقی است. می‌توانید آن را با سوئی شرت پنبه‌ای و سفیدرنگ، شلوار جین جذب مشکی و بوت ساده به تن کنید، و از لحظات خود لذت ببرید.

سبکی باشکوه

asos-petite-vintage-faux-foxپس از درخشش سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) در فیلم های متعدد، کت‌ها و پالتو پوست‌های اصیل، جلوه با شکوه‌تری به خود گرفتند. با هماهنگ کردن چنین کتی با لباس‌ها و لوازم جانبی ساده، مثل تی‌شرت خاکستری رنگ و شلوار مشکی می‌توانید به مهمانی و دوره همی‌ها بروید.

طرح جناقی

mango-stripe-faux-fur-coatاگر هوا کمی سردتر شد، و نگران سرما خوردن بودید؛ کاپشن پوست بپوشید. هماهنگ کردن چنین کاپشنی با طرح جناقی به همراه ژاکت یقه اسکی، و شلوار مشکی ساده، توصیه ما به شما است.

طرح پلنگی

new-look-leopard-print-fur-coatپالتو پوست‌های طرح پلنگی هرگز از مد نمی‌افتند. به‌خصوص هنگامی‌که نمادهای مد مثل کیت ماس (Kate Moss) و ان بنکرافت (Anne Bancroft)، پوشیدن آن را تبلیغ کردند. بیشتر لباس‌ها را می‌توان با این پالتو امتحان کرد. پیراهن جین و شلوارهای جذب پیشنهاد ما برای پاییز امسال است.

موهای بلند

pepe-jeans-long-hair-fur-coatکت‌هایی که موهای بلندی به آن بافته شده‌اند، ولی طرحی یک دست و ساده دارند. چنین کتی را می‌توانید با بلوزی طرح دار بپوشید، ولی عنصر سادگی را برای شلوار همچنان حفظ کنید.

پشم گوسفندی

river-island-faux-fur-waterline-coatکت پشم گوسفندی مصنوعی، مناسب فصل سرما است. طیف رنگ خانواده قهوه‌ای، با شلوار جین‌های کلاسیک آبی رنگ هماهنگی زیبایی را تشکیل می‌دهند. ظاهر کلاسیک خود را به کمک یک پیراهن راه‌راه ریز می‌توانید شیک‌تر از گذشته نشان دهید.

صورتی و مشکی

river-island-oversized-faux-fur-jacketهماهنگ کردن رنگ صورتی و مشکی، ترکیب رنگی زیبایی ایجاد می‌کند. به‌خصوص که زیر این کت صورتی زیبا، تی‌شرتی به رنگ سفید و مشکی پوشیده شود. برای ظاهری رسمی‌تر و گرم‌تر نیز می‌توان شومیز را جایگزین آن تی‌شرت کرد.

چندرنگ

story-of-lola-longline-fur-coatکت چندرنگ، بسته به رنگی که در طراحی آن به کار برده شده؛ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است. چنین کتی را می‌توانید با پیراهن جین، شلوار جذب مشکی و تی‌شرت سیاه و سفید به تن کنید. سیاه و سفید بودن تی‌شرت، ترکیب رنگی مناسبی با رنگ مشکی شلوار ایجاد می‌کند.

مشکی و باز هم مشکی

whistles-faux-fur-coatشومیز ساده و رسمی سفیدرنگ، و شلوار ساده مشکی به همراه یک کت کوتاه، و یا پالتوی بلند از جنس پوست مصنوعی ترکیب زیبایی را تشکیل می‌دهند. یک بار دیگر شاهد ترکیب رنگی کلاسیک سفید و مشکی هستیم.

بنفش تیره

unreal-fur-wanderlust-coat-in-wine-faux-furاگر از پوشیدن رنگ مشکی ابایی ندارید؛ برای جلوگیری از تکراری شدن، می‌توانید طیف بنفش تیره را به کمد لباس خود اضافه کنید. چنین رنگی، به مراتب ترکیب جذابی با ظاهر ساده و مشکی ایجاد کرده؛ و هم‌زمان با یکنواختی رنگ مشکی نیز مقابله می‌کند.

 

 

منبع: aboutstyle

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان