ترکیب رنگ هایی ایده آل برای اتاق خواب

اگه اهل مطالعه مجله های طراحی و دکوراسیون باشید مطمئنا می دانید که در انتخاب رنگ ها در اتاق خواب باید دقت زیادی داشته باشید

ترکیب رنگ هایی ایده آل برای اتاق خواب

اگه اهل مطالعه مجله های طراحی و دکوراسیون باشید مطمئنا می دانید که در انتخاب رنگ ها در اتاق خواب باید دقت زیادی داشته باشید. برای این که یک دکور کاملا حرفه ای بسازید باید همه چیز با هم هماهنگی داشته باشند. ترکیب رنگ دیوارها، سقف و کف زمین زمینه های اصلی را تشکیل می دهند و تابلوها و وسایل اتاق هم باید آن ها را تکمیل کنند. بدونیم در این مطلب به شما کمک می کند با انتخاب یکی از ترکیب رنگ ها دکوری به زیبایی دکوراسیون مجله ها بسازید.

تازگی و ظرافت با رنگ های هلویی و سبزآبی

ترکیب رنگ اتاق خواب

در این اتاق زیباترین رنگ های پاستلی به کار برده شده اند و یک ترکیب زیبا و ظریف دخترانه گرم و روشن ایجاد کرده است. با اضافه کردن رنگ سبزآبی از یکنواختی آن جلوگیری شده است.

فضایی با ترکیب رنگ های خنثی

ترکیب رنگ اتاق خواب

این ترکیب رنگ های زیبا همراه با پارچه های ابریشمی و پرده های سفید ظاهری لوکس و بینظیر به فضای اتاق داده است.

رنگ شکلاتی

ترکیب رنگ اتاق خواب

شکلاتی ظاهری فاخر به ترکیب رنگ های اتاق خواب می دهد. کفپوش و مبلمان تیره همراه با صورتی سالمونی و رنگ های کلاسیک مثل بژ روی دیوارها ترکیب رنگی بی نقص و دلنشین به اتاق خواب می دهد.

ترکیب رنگ صورتی و خاکستری

ترکیب رنگ اتاق خواب

در این ترکیب از تن رنگ و بافت های غنی استفاده شده است. خاکستری پودری نوعی طیف جدید سفید برای دیوارهای اتاق است و کف پوش چوبی طیف عسلی آن را تکمیل می کند. در این ترکیب می توانید از یک رنگ قوی مثل بنفش یا سرخابی هم استفاده کنید.

ترکیب گرم زمستانی آبی، خاکستری و طلایی

ترکیب رنگ اتاق خواب

در این ترکیب از رنگ های آبی و خاکستری بدون این که حس کسل کنندگی ایجاد کند استفاده شده است. استفاده از رنگ طلایی در کنار این ترکیب آرامش فضای اتاق را دوچندان می کند.

فضایی مدرن و رمانتیک با رنگ های فیروزه ای و رزی

ترکیب رنگ اتاق خواب

اگر اتاق خوابی می خواهید که هم پررنگ باشد و هم زیبا از این ترکیب رنگ استفاده کنید. رنگ آبی دیوار چشم ها را خیره و ذهن را آرام می کند. و رنگ رزی فضا را رمانتیک کرده است.

ترکیب رنگ های صورتی

ترکیب رنگ اتاق خواب

بیشتر دخترها عاشق یک اتاق خواب پرنسسی صورتی رنگ هستند. اما باید بدانند که چه طیف هایی را در این ترکیب به کار ببرند. در این اتاق رنگ های صورتی همراه با رنگ های بژ و سفید به کار برده شده است.

ترکیب سبز و دودی

ترکیب رنگ اتاق خواب

این ترکیب رنگ دوست داشتنی ثابت می کند که استایل مینیمال هم در اتاق خواب زیبایی خاص خودش را دارد. هر چه بیشتر به این ترکیب نگاه کنید بیشتر به آن علاقمند می شوید. دیوار سبز به اتاق حس طبیعت جنگلی می دهد. نورپردازی و فرش های دودی رنگ فضایی رویایی ایجاد کرده است.

دیوارهای آبی با کفپوش تیره و رنگ های خنثی

ترکیب رنگ اتاق خواب

یکی از بهترین رنگ ها برای دیوار اتاق خواب رنگ آرام بخش آبی است. اما همانطور که می دانید این رنگ برای اتاق های بزرگ مناسب است و همراه با آن می توان برای سقف اتاق و فرش و روی تخت از رنگ سفید استفاده کرد تا آرامش بیشتری به نمای داخلی اتاق بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر