نژادبهرام در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

لزوم رسیدگی به دکل‌های برق فشار قوی در منطقه ۱۶

عضو شورای شهر تهران گفت: منطقه ۱۶ بیشترین آسیب را از دکل‌های برق فشار قوی دیده که لازم است سریعا به آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: حلول ماه مبارک ربیع الاول و پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های داعش را تبریک می‌گویم و از مردم خوبمان جهت کمک‌های فراوان به زلزله زدگان قدردانی می‌کنم.

عضو شورای شهر تهران گفت: منطقه 16 شهر تهران بیشترین آسیب را از دکل‌های برق فشار قوی دیده است و باید به این موضوع هرچه سریعتر رسیدگی شود.

نژادبهرام ادامه داد: دکل‌های برق فشار قوی سلامت مردم را تهدید می‌کند، لذا از مسئولان مربوطه به ویژه شهرداری تقاضا می‌کنیم که هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: بیشترین آسیب از طرف دکل‌های برق فشار قوی به منطقه ١٦ مربوط می‌شود، بنابراین لازم است نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به مردم این منطقه اقدام مناسب صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: پیش از این مقرر شده بود که کابل این دکل‌ها به زیر زمین منتقل شود که به جز موارد محدود به دلیل هزینه‌ بالای آن این مسئله اتفاق نیافتاد، لذا از شهرداری تقاضا داریم که برنامه‌ای عملیاتی در این باره ارائه کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان