ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان:

ایران و پاکستان می توانند در ساخت شناورهای جنگی همکاری کنند

بندرعباس - فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان گفت: دو کشور ایران و پاکستان می‌توانند در ساخت شناور با یکدیگر همکاری داشته باشند، به ویژه اینکه ایران در ساخت ناو جنگی نیز توانمند است.

ایران و پاکستان می توانند در ساخت شناورهای جنگی همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، کاپیتان خالد پرویز در دیدار با استاندار هرمزگان نیروهای دریایی ایران و پاکستان را بهترین نیروهای دریایی منطقه دانست و بیان داشت: نیروی دریایی دو کشور از قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای دریایی منطقه هستند و این سفرها موجب افزایش ارتباط دوستانه بین دو کشور ایران و پاکستان است و دو کشور ایران و پاکستان می‌توانند در ساخت شناور با یکدیگر همکاری داشته باشند، به ویژه اینکه ایران در ساخت ناو جنگی نیز توانمند است و ما می‌توانیم از این توانمندی استفاده کنیم.

پرویز از انجام مانور مشترک میان دو کشور خبر داد و تصریح کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان متشکل از دو شناور که یکی از آنها بادبانی است به بندرعباس سفر کرده و در پایان این سفر رزمایش مشترک با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت.

وی ضمن همدردی با ملت ایران و آرزوی آمرزش برای جانباختگان زلزله کرمانشاه، گفت: ابلاغ پیام صلح، عشق و دوستی مردم پاکستان به مردم ایران و تبادل تجربه بین دو نیروی نظامی از اهدف سفر ناوگروه دریایی پاکستان به ایران است.

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان خاطرنشان کرد: پاکستان همواره از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران در منطقه حمایت می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان