ماهان شبکه ایرانیان

اپل در حال توسعه آیفون SE ۲ برای سال ۲۰۱۸ است

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون ۴ اینچی خود را در نیمه ابتدایی سال آینده آپدیت کرده و روانه بازار سازد. آیفون SE ۲ گویا توسط شرکت مورد اعتماد اپل یعنی Wriston قرار است ساخته شود.

اپل در حال توسعه آیفون SE 2 برای سال 2018 است

به نظر می رسد که اپل قصد دارد آیفون 4 اینچی خود را در نیمه ابتدایی سال آینده آپدیت کرده و روانه بازار سازد. آیفون SE 2 گویا توسط شرکت مورد اعتماد اپل یعنی Wriston قرار است ساخته شود.

ابتدای امسال ورژن کنونی آیفون SE توسط همین شرکت در هند توسعه یافت. علی رغم تقاضای بالای مردم این کشور برای خرید اسمارتفون، اما درآمد اندک هندی ها سبب می شود تا عمده خریداران آیفون به سراغ مدل های قدیمی تر و یا مدل ارزان قیمت SE بروند.

مدل امروزی آیفون SE که ظاهری مشابه با آیفون 5s دارد توسط چیپست A9 تامین قدرت می شود، همان چیپستی که در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مورد استفاده قرار گرفت. این موبایل 2 گیگابایت رم دارد و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز مجهز شده در حالی که هنوز تاچ آیدی و جک هدفون 3.5 میلی متری روی آن دیده می شود. با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی، قیمت پایه آن 349 دلار است.

اما در مورد مدل سال آینده باید گفت که نمایشگر همان 4 اینچ باقی می ماند و چیپست A10 روی آن قرار می گیرد. 2 گیگابایت رم همراه با حافظه های 32 و 128 گیگابایتی گزینه های جدید هستند در حالی که دوربین ها 12 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود. باتری نیز کمی بزرگتر شده و 1700 میلی آمپری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان