ماهان شبکه ایرانیان

همکاری موفق پوما و فراری: تداوم ابتکار و فناوری بی‌رقیب در صنعت اتومبیل‌رانی

شرکت‌های تولید کننده لوازم ورزشی، بدون شک تأثیر انکارناپذیری در سبک و گرایش‌های مد ورزشی و حتی مد روزمره دارند. در بیوگرافی برند پوما، با مخترع کفش‌های حرفه‌ای ورزش فوتبال به‌خوبی آشنا شدیم.

تأسیس یک ابتکار

شرکت آلمانی پوما درست پس از اتفاقات جنگ جهانی دوم تأسیس شد. طی هفت قرن سابقه این برند درزمینهٔ ورزش، افتخارهای بسیاری به نام پوما ثبت شد. شاید چشمگیرترین این افتخار آفرینی‌ها قهرمانی تیم ملی ایتالیا در جام جهانی آلمان با حمایت پوما باشد. در کنار آن، پوما همیشه به لطف قراردادهای ریز و درشتی با شرکت‌ها و تیم‌های مختلف، به رشد مد ورزش و تولید لوازم جانبی مد حرفه‌ای‌تر کمک کرده است.

پوما و فراری

همکاری موفق پوما و فراری: تداوم ابتکار و فناوری بی‌رقیب در صنعت اتومبیل‌رانیبالا بردن استانداردهای رقابتی همواره برای پوما از اهمیت بالایی برخوردار بوده. مخترع اولین کفش فوتبالی، همکاری خود با تیم اسکودریا فراری (Scuderia Ferrari) را از سال 2004 کلید زد. طی این قرارداد شش ساله، پوما حق تولید محصولات ورزشی نظیر کفش، لباس و لوازم جانبی مد با نشان تجاری فراری و توزیع آن به سراسر نقاط جهان را به دست آورد.

فراری پیش از این برای بازاریابی خود با شرکت فیلا (Fila) همکاری می‌کرد. از این همکاری محصولات ورزشی و طرح‌های جالبی به دست آمد و انتظارات آن‌ها از برند پو‌ما بسیار بالا بود. خط تولید متنوع پوما، باب میل فراری بود و در نهایت همکاری آن‌ها تمدید شد.

فراری از آتش هم هراسی ندارد!

لباس‌های ضد حریق و مقاوم در برابر حریق پو‌ما نیز شهرتی جهانی دارند. با فنّاوری جدید، حامی تیم فراری توانسته لباس‌هایی بسیار سبک‌تر از نمونه‌های بازار تولید کند. پوشاکی که باوجود سبک بودن و عدم تداخل در رانندگی، امنیت و سلامت رانندگان را هم حفظ می‌کند. رانندگان مطرح تیم فراری از جمله فرناندو آلونسو (Fernando Alonso) و فلیپه ماسا (Felipe Massa) نیز لباس‌های مقاوم در برابر حریق پوما را در مسابقات رانندگی به تن می‌کنند.

در سال 2011، پو‌ما و فراری قرارداد بلند مدت خود را تمدید کردند. با این تمدید، پوما همچنان حق تولید و توزیع محصولات متنوع با نشان تجاری فراری را ادامه می‌دهد. پومای با تجربه به عنوان قدیمی‌ترین شرکت در ورزش‌های موتورسواری و رانندگی، تیم اسکودریا فراری را با آخرین فناوری به روز خود حمایت می‌کند.

به گفته لوکا دی مونتِتسمولو (Luca di Montezemolo) رئیس هیئت مدیره تیم فراری: «طی شش سال گذشته همکاری بسیار خوبی با پو‌ما داشتیم و از تمدید این همکاری بسیار خرسندیم. توانایی آن‌ها در طراحی، ابتکار، فناوری و تولید محصولات ورزشی در این صنعت بی‌رقیب است. پوما مرتب فراتر از سطح انتظار ما می‌رود و ما را غافلگیر می‌کند. بدون شک، کفش‌های تولید شده به همراه نشان تجاری فراری بازار مهمی است. خوشبختانه این بازار در دست شرکتی مطمئن قرار دارد.»

منبع: puma و autoblog

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان