تور تهرانگردی با اتوبوس گردشگری توریستی تهران ( هاپ آن هاپ آف )

تور تهرانگردی با اتوبوس گردشگری توریستی تهران ( هاپ آن هاپ آف ) یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - تهران گردی,گردشگری,گردشگری,خبر شاید هنوز هم خیلی از ساکنین تهران فرصت نکردن تا مکان های جذاب و جال ...

شاید هنوز هم خیلی از ساکنین تهران فرصت نکردن تا مکان های جذاب و جالب این شهر رو ببینن. اتوبوس گشت و گذار در تهران، یه شانس عالیه که به شما فرصت کشف زیبایی های این شهر رو میده! فرض کنین که تهران رو نمیشناسین و  یا از شهرهای اطراف وارد اون شدین، یه لیست بلند بالا از اماکن گردشگری تهران تو دستتونه و قصد دارین که این شهر قدیمی رو به طور کامل بشناسین و از مکان های دیدنیش هم لذت ببرین. "هاپ آن هاپ آف" اسم جالبیه که بهتون انگیزه یه ایران گردی حرفه ای رو میده و شما هم با استفاده از این سرویس اتوبوس گردشگری توریستی تهران، فرصت دارین تا به دور از سرو کله زدن با رانندگی، با خیال راحت روی صندلیتون بنشینین و به محض رسیدن به ایستگاه جاذبه ی گردشگری، پیاده شین و لذت ببرین. فقط کافیه تا یه بلیطی با اعتبار  24 ( 140000 تومان ) یا 72 ( 210000 ) ساعت رو خریداری کنین و بعد از اون با خیال راحت، بدون دغدغه پیدا کردن آدرس مقصد، تهران رو بگردین. در تمام مسیرتون راهنما به صورت زنده و شنیداری، به دو زبان فارسی و انگلیسی کمکتون میکنه. اتوبوس انواع کارت های محلی بانکی، دلار، یورو و ریال رو به عنوان هزینه قبول میکنه که در نهایت هم شما برای رزرو آنلاین و خرید بلیط چهار تا انتخاب راحت دارین و میتونین هرچه زودتر آماده یه گردشگری هیجان انگیز بشین.
1) سر زدن به سایت www.sightseeingIRAN.com 
2) خرید از میز اطلاعات هتل
3) سومی آژانس های مسافرتی
4) مراجعه و یا تماس با دفتر گردش آفرینان پارس و مراکز گردشگری (88476760 )
در مورد گزینه ی آخر هم برای شهروندان ایرانی، گروه ها، موسسات، شرکت ها، مدارس و مراکز آموزشی هم، تخفیف ویژه در نظر گرفته شده.
اتوبوس گردشگری توریستی تهران (هاپ آن هاپ آف)

اتوبوس گردشگری توریستی تهران (هاپ آن هاپ آف)


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر