ماهان شبکه ایرانیان

ناهنجاری مد : ۱۰ کفش مردانه که در پوشیدن آن باید تجدیدنظر کنید

ناهنجاری مد در تمامی فرهنگ‌ها و جوامع مد بیداد می‌کند. مد روز جهان، همواره تحت تأثیر فرهنگ و مد چهار پایتخت جهان قرارگرفته است

ناهنجاری مد در تمامی فرهنگ‌ها و جوامع مد بیداد می‌کند. مد روز جهان، همواره تحت تأثیر فرهنگ و مد چهار پایتخت جهان قرارگرفته است. اما حتی در چنین شهرهای با سابقه‌ای هم ناهنجاری‌های مد وجود دارد. صرف وارد شدن کالا به یک جامعه، بدون فرهنگ‌سازی مناسب آن، تبعات ویرانگری را در پی دارد. در این مطلب، باهدف بومی‌سازی، ارتقاء فرهنگ‌سازی و آموزش جایگاه یکی از قطعه‌های مهم مد به ناهنجاری‌مد کفش‌های مردانه می‌پردازیم.

1- ناهنجاری مد: کفش‌های مهمانی یا لوفر های نوک مربعی

ناهنجاری مد : نوک مربعیصرف اینکه یک جنس را در تمام مغازه‌ها و ویترین‌ها ببینید، دلیل قابل‌قبولی برای پوشیدن آن نیست.

2- ناهنجاری مد: کفش‌های مهمانی نوک‌تیز و بلند

ناهنجاری مد : کفش نوک تیز بلندچنین کفش‌هایی جدای تحت فشار قرار دادن پنجه پا، تحت هیچ شرایطی جایگزین بهتری برای کفش‌های نوک مربعی نیستند. اگر خیلی به کفش‌های نوک‌تیز علاقه دارید، سبکی ملایم‌تر را انتخاب کنید.

3- ناهنجاری مد: کتانی‌های پدرانه

ناهنجاری مد : کتانی پدرانههمان کتانی‌های بسیار راحت با لایه رویی سفیدرنگ که خارج از باشگاه به همراه یک شلوار جین کلاسیک آبی هماهنگ می‌شوند. جایگاه چنین کتانی‌هایی را فقط و فقط به باشگاه و یا هنگام دویدن و پیاده‌روی تند در پارک محدود کنید.

4- ناهنجاری مد: کتانی‌های ورزشی

ناهنجاری مد : کفش ورزشیاگر کفش شما خصوصیت ورزشی خاصی دارد. برای مثال، کفی راحتی دارد که مناسب پیاده‌روی تند است یا کفی مقاوم در برابر فشار دارد که مناسب دویدن است. چنین کتانی‌هایی جایگاهی در محل کار یا مهمانی‌های شما ندارند.

5- ناهنجاری مد: کفش‌های دویدن انگشتی

ناهنجاری مد : 10 کفش مردانه که در پوشیدن آن باید تجدیدنظر کنیداحتمال اینکه پای شما به طور کامل در چنین کفش‌هایی به درستی قرار بگیرد را کنار بگذاریم. باز هم از ظاهر غیرعادی آن نمی‌توان گذشت.

6- ناهنجاری مد: صندل‌های مردانه

ناهنجاری مد : صندل مردانهحتی صندل‌های زنانه هم چندان متناسب محیط‌های رسمی و نیمه‌رسمی نیستند. صحنه‌ای را تصور کنید که در آن مردی وارد محیط کار یا یک رستوران مجلل شده و برای پاهای پٌر موی خود یک جفت صندل زردرنگ انتخاب کرده.

7- ناهنجاری مد: صندل و جوراب

ناهنجاری مد : صندل و جورابپوشیدن صندل و دمپایی‌ها تنها در محیط خانه قابل‌قبول است. اما تحت هیچ شرایطی نباید در کنار صندل جوراب پوشید.

8- ناهنجاری مد: صندل‌های ورزشی

ناهنجاری مد : صندل ورزشیسبک مدی که در بین ورزشکاران و ماجراجویان بالا گرفته. حتی اگر پوشیده نبودن پا را در کوه و جنگل ایراد نمی‌بینید، دلیل نمی‌شود آن را در خیابان یا سر کار مناسب ببینید.

9- ناهنجاری مد: بوت یا کفش باغبانی

ناهنجاری مد : دمپایی باغبانیاگر شما یک باغبان نیستید و به گل و بوته‌ها رسیدگی نمی‌کنید، دلیلی ندارد چنین کفشی به پا کنید.

10- ناهنجاری مد: بوت گاوچران‌ها و سوارکاران

ناهنجاری مد : بوت مردانهباوجود اینکه فرهنگ چکمه‌های ساق بلند به اسم مد مردان ثبت شده. در مد امروزی تحت شرایط عادی، رفتن شلوار به داخل ساق بوت مردانه بی‌معناست. مگر اینکه باغبان، سوارکار یا یک گاوچران باشید!

منبع: MSN

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان