ماهان شبکه ایرانیان

درآمد ۸۴ میلیارد دلاری اپل در سه ماهه‌ چهارم ۲۰۱۷

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که اپل با فروش آیفون می‌تواند به درآمد ۵۲٫۶ میلیارد دلاری در سه ماهه‌ی آخر امسال دست‌ پیدا کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اپل احتمالا بیش از انتظار عمل می‌کند و می‌تواند درآمد ۸۴ میلیارد دلاری در کارنامه‌ی خود ثبت کند.

درآمد 84 میلیارد دلاری اپل در سه ماهه‌ چهارم 2017
درآمد 84 میلیارد دلاری اپل در سه ماهه‌ چهارم 2017

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که اپل با فروش آیفون می‌تواند به درآمد 52٫6 میلیارد دلاری در سه ماهه‌ی آخر امسال دست‌ پیدا کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اپل احتمالا بیش از انتظار عمل می‌کند و می‌تواند درآمد 84 میلیارد دلاری در کارنامه‌ی خود ثبت کند.

تیم‌کوک، مدیرعامل شرکت اپل در این‌باره اعلام کرده که سال 2017، سال موفقیت‌آمیزی برای اپل خواهد بود و از این بابت خیلی هیجان‌زده است!

سال گذشته اپل توانسته بود به درآمد 78٫4 میلیارد دلاری دست پیدا کند. حالا پیش‌بینی‌ها برای درآمد سال 2017 بین 84 تا 87 میلیارد دلار است. اگر این اتفاق بیفتد، سهام این شرکت ظرف چند ساعت 5 درصد رشد می‌کند که عددف قابل توجهی محسوب می‌شود. گذشته از این پیش‌بینی‌ها، گفته‌ می‌شود که آیفون X (آیفون 10) به رشد و فروش اپل کمک شایانی می‌کند. روی هم رفته، گزارش‌های خبری باور دارند که سال 2017، سال بسیار خوبی برای اپل خواهد بود.

شما رشد شرکت اپل را چطور می‌بینید؟ آیا با وجود حاشیه‌هایی مثل قیمت بالا و سرعت عملکرد نسبتا پایین Face ID آیفون X، فکر می‌کنید که اپل فروش خوبی را از تولید این گوشی تجربه می‌کند؟

منبع: PhoneArena

7+
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان