۵ استایل زمستانی ترکیبی که در کمد لباسمان پیدا می شود

از سوزهای زمستانی که لرزه به اندام ما می اندازند، تا برف و بوران هایی که خانه نشینمان می کنند، در مد تأثیر گذارند

از سوزهای زمستانی که لرزه به اندام ما می اندازند، تا برف و بوران هایی که خانه نشینمان می کنند، در مد تأثیر گذارند. در این هوای سرد، بعضی ها فقط به فکر گرم ماندن هستند و به گفته خود، ست کردن و خوش پوش بودن را به فصل های ملایم تر موکول می کنند. اما برای خیلی های دیگر، سرما سبک پوشش دوست داشتنی و ایده آلی به همراه می آورد. اگر هم طرفدار لباس زمستانی ضخیم و چند لایه هستید، می توانید از موجودی کمد لباستان کمک بگیرید و استایل های متفاوت بسازید.

پلیور، ساده ترین استایل زمستانی

یقه اسکی

شاید رنگ و نقش لباس های زمستانی، کم از طراوت و شادابی تابستان نداشته باشد. اما برای اینکه در سفیدی اطرافتان محو نشوید، سعی کنید ظاهر شادتری داشته باشید. با بافت های مورد علاقه خود ترکیب های جدید و چند لایه بسازید. می توانید پلیور را روی یک بلوز یقه اسکی طرح دار بپوشید تا از سادگی درآید. یا با دامن شلواری های لطیف، دامن های پیلی دار و آزاد یا شلوار های دم پا گشاد طرح دار و شاد، استایل های متنوعی بسازید.

ژاکت پیراهن نما

استایل زمستانی ژاکت بلند

پوشیدن ژاکت روی یک بلوز، ترکیب متداولی است که با اضافه کردن لایه ای بیشتر، گرما بخش می شود. اما به تنهایی هم می تواند استایل زمستانی متفاوتی بسازد. از ژاکت های بلند محبوبتان، بیشتر کار بکشید. به سادگی ژاکت بلند دکمه دار و کمی آزاد را با کمربند، به یک پیراهن زمستانی شیک و راحت تبدیل کنید.

کت جین تک

ژاکت جین

پوشیدن کت جین روی تاپ یا پیراهن، همیشه استایل ماندگاری بوده است. اما می توانید متفاوت باشید و آن را به تنهایی بپوشید. یک کت جین ضخیم، مطابق رنگ شلوارتان و بزرگتر از اندازه خود انتخاب کنید. با باز گذاشتن دکمه های یقه، گردن کشیده تر و جذاب تر به نظر می رسد. سعی کنید آن را به یک بلوز یقه هفت باز یا یقه قایقی تبدیل کنید.

مخمل جادویی

استایل زمستانی مخمل

شاید بهترین انتخاب برای شروع سال جدید پارچه های لطیف باشد. همه جای دنیا مخمل، یک استایل زمستانی پر طرفدار است. لباس هایی که علاوه بر گرمای ملایمی که به همراه دارند، در هر جمع و مهمانی، توجه دیگران را جلب می کنند. برای جذاب تر کردن این پارچه، آن را با کت یا شلوار جین همرنگ خود بپوشید. لباس های تک رنگ، ظاهری کلاسیک و غیر رسمی می سازند.

شال و کلاه همزمان

شال گردن

برای بعضی شال ها، کاربرد دیگری جز پوشاندن سر و گردن، به ذهنمان نمی رسد. اما برای سبکی جذاب تر و گرم ماندن بیشتر، می توانید شال هایتان را به کلاه تبدیل کنید. یک شال گرم و نرم حلقه ای پیدا کنید تا سریع و راحت شما را از سرما نجات دهد و خوش تیپی تان هم تکمیل شود.

در نهایت کمد لباس شما پر از انتخاب هایی است که سبک و سیاق جدیدی برای خود بسازید. لباس های دوست داشتنی خود را متفاوت تر بپوشید و بنا به هر موقعیتی، با پوشش چند لایه، استایل زمستانی خود را خلاقانه تر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان