ماهان شبکه ایرانیان

بوت های بلند زنانه : شیک پوشی به سبک زمستانه

بوت های زنانه بلند از الزامات این هوای سرد و زیباست. برخلاف کتانی ها و کفش های عروسکی فصل های گرم سال، بوت های بلند زنانه به راحتی خود را نشان می دهند. راهنمای جامع خرید بوت ها را با هم مرور کردیم. اما شما بوت را با چه می پوشید؟ به نظر شما چه پوشاکی را می توان با چنین اکسسوری زیبایی هماهنگ کرد؟

بوت های زنانه بلند از الزامات این هوای سرد و زیباست. برخلاف کتانی ها و کفش های عروسکی فصل های گرم سال، بوت های بلند زنانه به راحتی خود را نشان می دهند. راهنمای جامع خرید بوت ها را با هم مرور کردیم. اما شما بوت را با چه می پوشید؟ به نظر شما چه پوشاکی را می توان با چنین اکسسوری زیبایی هماهنگ کرد؟

بوت های بلند زنانه و شلوار جین

بوت های بلند زنانه و شلوار جیناز اینکه چگونه شلوار را داخل بوت قرار دهیم به خوبی با خبریم.اما مطمئن شوید که جین ها بالای مچ پای شما هستند. چراکه موقع پوشیدن داخل بوت اذیت خواهید شد. بوت های بلند بسیار جلوی چشم هستند و بخش زیادی از ظاهر شما را تصاحب می کنند. بنابراین اگر می خواهید مقداری سبک خود را تعدیل کنید و از طرفی به پوشیدن این بوت ها به همراه بلوزهای بلند و جذب یا دامن فکر می کنید جای نگرانی نیست. می توانید از بارانی های بلند یا پالتوهای مخملی برای این منظور و حفظ ظاهر روزمره استفاده کنید.

در کنار اینها قبل از پوشیدن شلوار جین پیشنهاد ما این است که یک جفت جوراب شلواری بپوشید. این جوراب ها هنگام پوشیدن بوت های بلند بسیار به شما کمک می کنند. برای مثال قوزک پای شما با پوشیدن این شلوارها به سادگی داخل بوت جای می گیرد. با اینکه بوت های مشکی معمولاً بیشتر از رنگ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که رنگ های جذاب دیگری هم استفاده نکنید. خاکستری و کرم گزینه های مناسبی به شمار می روند.

در ادامه 5 روش برای ست کردن بوت های بلند که توسط افراد مشهور استفاده شده را بررسی خواهیم کرد:

1-با ژاکت و دامن کوتاه

1-با ژاکت و دامن کوتاهبهترین روش برای پوشیدن بوت به همراه دامن این است که دامن مقداری با سطح بوت فاصله داشته باشد و به همراه آن هم می توانید از جوراب های شلواری استفاده کنید. اگر دامن شما جذب است یک ژاکت گرم و بزرگ به همراه آن بپوشید. در نهایت نیز یک کت بلند به شما کمک می کند که ظاهری روزمره داشته باشید و به راحتی پس از بیرون آمدن از اداره نیز برای فعالیت های معمول خود آماده خواهید بود.

2-ظاهری یک رنگ در بوت های بلند زنانه

2_ظاهری_یک_رنگ_در_بوت_های_بلند_زنانهترکیب سرتاپا مشکی برای بوت ها بسیار جذاب جلوه می کند. پالتوهای مخملی بزرگ و لگینگ های مشکی در ترکیب با بوت های بلند و جذب می تواند گزینه های عالی باشند. سعی کنید از بوت های پاشنه بلند استفاده کنید.

3-لگینگ با رنگ متفاوت از بوت ها

3-لگینگ با رنگ متفاوت از بوت هابرای اینکه بتوانید شلوار را داخل بوت های خود جا دهید و موقع پوشیدن به مشکل برنخورید تا جایی که امکان دارد از لگینگ های کاملاً جذب و اندامی استفاده کنید. ترکیب بوت های مشکی و زغالی به همراه لگینگ های خاکستری ترکیبی چشم نواز به وجود می آورد و همچنین به خودنمایی بیشتر بوت ها کمک می کند.

4-با کت های طرح دار

4-با کت های طرح دارترکیب یک تاپ و کت به همراه لگینگ یا جین لوله تفنگی و بوت های مشکی به ظاهری زیبا و آراسته خواهد انجامید. سعی کنید از کت هایی استفاده کنید که داری طرح های زیبا (منجوق دوزی و نظیر آنها) باشد. این ظاهر برای مهمانی ها و سبک های روزمره مناسب است.

5-با ژاکت کوتاه و کت بلند

5-با-ژاکت-کوتاه-و-کت-بلندترکیبی از ژاکت های کوتاه و بوت های بلند به همراه کتی که هردوی آنها را بپوشاند بسیار چشم نواز خواهد بود. این سبک در عین زیبایی و سادگی در طول زمستان و اوایل بهار نیز پوششی گرم و راحت به نظر می رسد.

سخن آخر

سخن آخربوت های بلند زنانه از جذاب ترین اکسسوری های مد هستند که با سرد شدن هوا، رفته‌رفته بر پای بانوان جوانه می‌زند و قد می‌کشد. شما بوت خود را چطور می پوشید؟

منبع: About Style

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان