هدیه های صورتی به مناسبت های خاص

هدیه دادن اغلب یکی از راه های ابراز علاقه و محبت است. سعی می کنیم برای هر مناسبتی، هدیه ای انتخاب کنیم که در درجه اول خوشحالش کند

هدیه دادن اغلب یکی از راه های ابراز علاقه و محبت است. سعی می کنیم برای هر مناسبتی، هدیه ای انتخاب کنیم که در درجه اول خوشحالش کند. از گل و شکلات به عنوان اعضای ثابت مناسبت های خاص که بگذریم، به چیزهایی که روزی در حرف هایش اشاره کرده دقت کنید. چیزهایی که خیلی وقت است دوست دارد یا به هر دلیلی روزی به کارش خواهند آمد. به همین مناسبت، به پیشنهاد سحر موسوی استایلیست بامیلو، چهار هدیه زنانه برای کسانی که دوستشان دارید را مرور می کنیم.

مانتو لاکرا زنانه طرح بالون

مانتوبرش این مانتو کتی، حالتی رسمی ایجاد کرده. پارچه سبُک لاکرا و آستر دار آن نیز برای استفاده روزانه مناسب است. همچنین، رنگ های ملایم و طرح متفاوت این مانتو، لطافت زنانه بیشتری به آن بخشیده است. علاوه بر این ها، رنگ های متنوع آبرنگی مانند روی زمینه سفید، انتخاب شال و روسری را آسان تر می کند.

شال ساتن زنانه طرح اسپانیا

شالاین شال جدا از رنگ های روشن و ملایمش، طرح و نقش رومانتیکی دارد. برای موقعیت های رسمی با پالتو سفید ست شیکی می سازد. پارچه ساتن این شال و طرح کلی چند رنگ آن، باعث می شود همراه بلوز های یقه باز یا کت های کوتاه و جذب روشن، به عنوان دستمال گردن هم استفاده داشته باشد.

کیف دستی چرم زنانه

کیف دستیکیف دستی های رنگی را همه دوست دارند. از هر رنگ، هزاران مدل کیف دستی وجود دارد، که می تواند هدیه خوشحال کننده ای باشد. اما به غیر از کیف های کاربردی و روزمره مشکی، کیف های رنگی هم کاربردهای متفاوتی در موقعیت های مختلف داشته و تاثیر زیادی هم در ظاهر ما دارند. همچنین، رنگ روشن این کیف با طیف وسیعی از رنگ های تیره، تظاد زیبایی ایجاد می کند.

ست دستبند و پا بند زنانه طرح عشق

پک هدیهپک های هدیه (به ویژه زیورآلات) اغلب به دلیل تنوع برای مناسبت های خاص جذاب ترند. این پک هدیه یک دستبند طرح بی نهایت، پابند طرح عشق استیل و ضد حساسیت، همراه یک بسته شکلات، بسته ای مناسب برای نشان دادن محبت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر