ماهان شبکه ایرانیان

بهترین های آرایش ناخن هفته مد نیویورک، بهار ۲۰۱۷

آرایش ناخن جزو مواردی است که زیبایی خاصی برای خانمها به دنبال دارد. شاید بتوان گفت دست ها جزو لطیف ترین اعضای بدن هستند و بیشتر اوقات نیز در معرض دید خواهند بود. ظاهر زیبا و آرایش بخصوص آنها می تواند در جذابیت خانمها تأثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه بهترین طراحی های ناخن را از هفته ی مد نیویورک در بهار ۲۰۱۷ بررسی خواهیم کرد.

آرایش ناخن جزو مواردی است که زیبایی خاصی برای خانمها به دنبال دارد. شاید بتوان گفت دست ها جزو لطیف ترین اعضای بدن هستند و بیشتر اوقات نیز در معرض دید خواهند بود. ظاهر زیبا و آرایش بخصوص آنها می تواند در جذابیت خانمها تأثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه بهترین طراحی های ناخن را از هفته ی مد نیویورک در بهار 2017 بررسی خواهیم کرد.

نمونه های آرایش ناخن در هفته مد نیویورک

gallery-1473897897-vera-wang-nailطراح ناخن، جین سون چوی (Jin Soon Choi) این طرح را برای ورا ونگ (Vera Wang) در نظر گرفته که حالتی راه راه دارد. یک لایه ی مشکی در وسط ناخن و سپس لایه ای شفاف و تا حدودی مات روی لایه ی مشکی کار شده است. در این طرح ناخن ها و به دنبال آن انگشتان فرد باریک تر جلوه می کند.

nail-lookاین طرح متفاوت در نمایش شرکت پرونزا سکولر (Proenza Schouler) به کار گرفته شد. لاک به کار گرفته شده ساخت شرکت چاینا گلیز بوده (China Glaze) بوده و چرم مایع (Liquid Leather) نام دارد.

nail-lookطرح بعدی کار طراح زاده ی تایلند یعنی فیلیپ لیم (Phillip Lim) است که نمایش های او در امریکا بیشتر مورد استقبال چینی هاست.

nail-lookطرح فانتزی با عنوان (بتی و ورونیکا) در نمایش ریچل آنتونوف (Rachel Antonoff).

nail-lookطرح بعدی لاک زیبای شرکت مورگان تیلور است که در نمایش رودارته (Rodarte) استفاده شده است. مرکز ناخن خالی بوده و حاشیه های آن با یک باریکه ی طلایی آراسته شده است.

nyfw-phillip-lim-nail-ss-2017-cropمحصول شرکت سالی هنسن (Sally Hansen) با عنوان مادلین پول (Madeline Pool) در نمایش فیلیپ لیم را مشاهده می کنید. این لاک روی زمینه ی سفید به کار گرفته شده و حالتی فلزی با ظاهر نقره مانند به ناخن می بخشد.

gallery-1473791358-scott-bks-i-rs17-1966cropمحصول شرکت میس پاپ نیلز (Miss Pop Nails) که در نمایش جرمی اسکات (Jeremy Scott) استفاده شده است. شاخصه ی اصلی این طراحی تضاد (کنتراست) بالای رنگ آن است.

nail-lookرنگ زیبای فیروزه ای که با رژ لب هماهنگ شده و در نمایش تام براون (Thom Browne) مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ های پاستیلی عمده ی این طراحی را تشکیل می دهند.

nail-lookد بلوندز (The Blonds) که به زودی دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد این طرح تجددگرایانه را به نمایش گذاشته است. لاک یک رنگ مورگان تیلور، آراسته شده با کریستال و پولک و …

gallery-1473720341-gettyimages-603116906مانیکور زیبای شرکت جیپسی اسپورت (Gypsy Sport) از طرح های درخشان گرفته تا پرچم کشورها را شامل می شد.

nail-lookلاک بعدی نیز که ساخت شرکت چاینا گلیز است در نمایش کمپانی اوپنینگ سرمونی (Opening Ceremony) به کار گرفته رفته است. در این طرح نیز شمای اصلی رنگ مشکی بوده و یک لایه ی بدون رنگ در انتهای ناخن دیده می شود.

gallery-1473630624-siriano-bks-i-rs17-0811cropمانیکورزن جینا ادواردز (Gina Edwards) طرح زیبای خود را که عمدتاً سبز دودی روشن بوده و دو لایه ی سیاه و سفید نیز در آن یافت می شود را در نمایش کمپانی کریستین سیریانو (Christian Siriano) در معرض دید گذاشت. محصول به کار برده شده ساخت شرکت کیس (Kiss) بوده است.

nail-lookجین سون چوی (Jin Soon Choi ) در نمایش TiBi از یک رنگ تک استفاده کرده و نارنجی را اساس طراحی خود قرار داده است.

nail-lookسرخ گیلاسی در طرح شرکت ربکا مینکوف (Rebecca Minkoff) با محصول اسی (Essie) خودنمایی می کند. نکته ی متفاوت این طرح ناخن انگشت حلقه است که طرح آن برعکس دیگر انگشت هاست.

nail-lookآلیسیا تورلو (Alicia Torello) از کمترین رنگ ممکن در طرح مشبک خود استفاده کرده است. طرحی که با لاک های کریستین لوبوتین (Christian Louboutin) ساخته شده و در نمایش نویس (Novis) در معرض دید گذاشته شده است.

nail-lookمورد بعدی یک رنگ سرخ بسیار غلیظ نزدیک به قهوه ای است که در نمایش کِیت سپِید (Kate Spade) استفاده شده است.

gallery-1473468159-cushnie-et-ochs-bks-v-rs17-5988-cropمانیکورزن آلیسا تورلو یک طرح زیبا با 2 رنگ ساده را با یک مرز مورب از همدیگر جدا کرده است. رنگ های کرمی و سفید اساس کار او را تشکیل می دهند. این طرح در نمایش کمپانی کوشنی اِت اوچس (Cushnie et Ochs) مورد استفاده قرار گرفت.

nail-lookتصویری که می بینید جعبه ی آبنبات نیست، طرح های زیبای مورگان تیلور است  که در نمایش تانیا تیلور (Tanya Taylor) در معرض دید قرار داده شده است.

nail-lookترکیبی از رنگ طلایی و زرشکی ظاهری بسیار جذاب به وجود آورده است. این طرح در نمایش مایکل کاستلو (Michael Costello) استفاده شد.

gallery-1473434924-creatures-bks-v-rs17-5084رنگ سفید براق و یک دست در نمایش کریچرز آف د ویند (Creatures of The Wind)

gallery-1473391244-brock-bks-m-rs17-0578رنگ طوسی در نمایش مجموعه ی براک (Brock)

nail-lookطراح ناخن میس پاپ (Miss Pop) برای این طرح زیبا از صحرای اردن الهام گرفته است. این طرح در مجموعه ی نیکولاس.ک (Nicholas K) به نمایش گذاشته شده است.

طرح مورد علاقه ی شما در این میان کدام است؟

منبع: elle

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان