ماهان شبکه ایرانیان

خط لب کشیدن هنری که به باور کارشناسان مد منسوخ نشده

برای اینکه بتوان به نرمی خط را ترسیم کرد و نتیجه‌ی نهایی مطلوب باشد، خانم هال پیشنهاد می‌دهد قبل از هر چیز از یک بالم لب (مرطوب‌کننده) کمرنگ استفاده کنید و آن را به آرامی روی لب‌های خود بکشید

خط لب کشیدن هنری فراموش شده است که بسیاری بر روی آن برچسب زیاده روی می چسبانند. در این مقاله تمامی شایعات در این مورد را به ورطه‌ی فراموشی خواهیم سپرد. حقیقت این است که جمله “خط لب منسوخ شده” خود جمله ای منسوخ شده به حساب می‌آید و از دید ما این‌طور نیست. در این خصوص نظر تیفانی هال (Tiffany Hall) آرایشگر افراد مشهور را پرسیدیم. اگر تا به امروز بر سر خط لب کشیدن شک داشتید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید تا در خصوص اینکه خط لب چه تأثیرات بسزایی در ظاهر شما خواهد داشت اطلاع پیدا کنید.

خط لب، لب‌های شما را مشخص‌تر می‌کند

کانسیلرچه کسی از لب های مشخص شده و برجسته بدش می‌آید؟ خط لب رمز موفقیت شما برای رسیدن به یک کمان بی‌نظیر – هفت شکل برای لب بالایی- است. خانم هال معتقد است ترکیب خط ظریف لب با یک سایه‌ی نرم‌تر، تأثیر به سزایی روی ظاهر شما گذاشته و لب‌هایتان را برجسته و حجیم‌تر نشان می‌دهد. همچنین این ترفند روی لب بالایی که نازک‌تر است به نوعی معجزه می‌کند. به کار بردن سایه روی کمان لب و دقیقاً روی خط لب باعث می‌شود ناحیه‌ی مدنظر کاملاً واضح شده و برجسته‌ به نظر بیاید. وقتی همه‌ی این‌ها به پایان رسید می‌بینید که گوشه‌های لبتان هنوز جای کار دارد. از سایه یا کانسیلر برای فرم دادن و برجسته کردن این ناحیه استفاده کنید. از قلم کانسیلری استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد تا اطراف لب به خوبی نمایان شود.

خط لب باعث پوشش و ماندگاری بهتر رنگ لب می‌شود

برق-لببه‌کارگیری خط لب قبل از استفاده از رژ و برق لب باعث می‌شود، رنگ استفاده شده حالت پوسته شدن به خود نگیرد و مدت بیشتری قبل از رنگ باختن دوام بیاورد. این خصوصیت برای کسانی که رژ لب تیره و غلیظ‌تر دوست دارند، بسیار ایده‌آل خواهد بود.

خانم هال پیشنهاد می‌دهد که از خط لب به عنوان پیش زمینه رژ لب استفاده شود. کشیدن آرام خط لب و به کارگیری آن روی لب باعث می‌شود که رژ شما بسیار بهتر به لبتان بچسبد و حالت بسیار بهتری نیز به آن خواهد بخشید. اگر احساس می‌کنید بعد از کشیدن خط لب مقداری ظاهر لبتان ترسناک به نظر می‌رسد در ابتدا با یک آرایش روشن شروع کنید. به‌کارگیری خط لب روشن و سایه لب‌ها تقریباً تأثیر یکسانی خواهد داشت.

آرایشی محبوب

رژ-لبخط لب تنها برای کسانی نیست که دوستدار رژ لب تیره هستند. خانم هال تأکید می‌کنند که:

«حتی اگر شما طرفدار پروپاقرص رژ زدن نیستید هم می‌توانید از مزایای خط لب بهره‌مند شوید. یک سایه که به رنگ لب شما نزدیک باشد را انتخاب کنید. سپس با خط لب، مسیر طبیعی لب را به آرامی دنبال کنید تا حالت برجستگی زیبا و ملایمی به لب‌هایتان ببخشد. توسط قلم‌ به آرامی از کناره‌های لب به سمت داخل خط لب را بکشید و لایه‌ی روشنی از برق لب را به کار بگیرید.»

خانم هال شخصاً رنگ پوست (Nude) را برای این‌گونه موارد می‌پسندد. با همین راه ساده، لب‌های شما به شکل زیبایی برجسته می‌شوند.

ابزار صحیح = نتیجه‌ متفاوت

بالم-لببرای اینکه بتوان به نرمی خط را ترسیم کرد و نتیجه‌ی نهایی مطلوب باشد، خانم هال پیشنهاد می‌دهد قبل از هر چیز از یک بالم لب (مرطوب‌کننده) کمرنگ استفاده کنید و آن را به آرامی روی لب‌های خود بکشید. ایشان معتقدند با این کار حالت لب‌ها بسیار طبیعی شده و استفاده از خط لب و همچنین رژ را ساده می‌کند. همیشه سعی کنید خط طبیعی لب‌هایتان را دنبال کنید چراکه تغییر در این حالت باعث ظاهر نامطلوب لب‌ها می‌شود و آن را مصنوعی جلوه می‌دهد. در صورتی که با کشیدن مداد روی لب‌هایتان بازهم احساس کردید به نرمی حرکت نمی‌کند و اصطکاک زیادی با لبتان دارد سعی کنید مداد را در قسمت گوشتی بین انگشت شست و اشاره نرم کرده و با این کار مقداری آن را تیز کنید.

این مراحل را دنبال کنید مطمئناً خوشتان می‌آید.

نتیجه گیری

خط لبدر نهایت می‌توان گفت طبع و سلیقه‌ی هرکس در آرایش متفاوت است و خط لب جزو مواردی است که همه از آن استفاده نمی‌کنند. اما این را در نظر داشته باشید که داشتن لب‌های حجیم به شکلی که حالت طبیعی آن‌ها حفظ شود، ظاهر صورت شما را به لحاظ زیبایی بسیار جذاب‌تر کرده و نتیجه‌ی نهایی (بسته به مهارت شما) بسیار ایده‌آل خواهد بود. میزان خط و غلظت رنگ لب آن چیزی است که باید با تجربه به دست بیاورید که صورت شما همگونی بیشتری با کدام نوع خط دارد اما اگر دفعه‌ی اولی است که از این محصول استفاده می‌کنید پیشنهاد ما این است  که ابتدا در روزهای عادی (و نه مراسم‌ها) و با رنگ‌های ملایم شروع کنید.

آیا با این مطلب به یکی از عاشقان خط لب تبدیل شدید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Makeup

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان