۳ استایل چندلایه زمستانی : پانچو، روانا و شال بزرگ

واژه اسپانیایی پانچو (Poncho) ریشه در فرهنگ‌ سنتی آمریکای لاتین دارد. این پارچه پشمی یا پنبه ای، الگویی مستطیل یا دایره شکل، با حفره‌ای برای خروج سر دارد

طرح های سنتی و همیشگی را رها کرده و ظاهر خود را با طرح های جدید بروز کنید.  روپوش های بزرگ (Oversize) را به روش های مختلفی می توان پوشید. همچنین همراه ژاکت، ترکیب جذابی پیدا می کنند و ظاهری متفاوت به شما می بخشند. در ادامه، 3 نمونه استایل زمستانی چندلایه و نحوه پوشیدن آنها را بررسی می کنیم.

پانچو، پوششی گرم و نرم

لباس زمستانی-پانچو

واژه اسپانیایی پانچو (Poncho) ریشه در فرهنگ‌ سنتی آمریکای لاتین دارد. این پارچه پشمی یا پنبه ای، الگویی مستطیل یا دایره شکل، با حفره‌ای برای خروج سر دارد. این پوشش برای محافظت در برابر سرما یا باران استفاده می‌شود. اما همراه این پوشش های بزرگ باید به فکر تناسب ظاهر خود هم باشید. شلوارهای لوله تفنگی و نیم بوت های نوک تیز، گزینه مناسبی برای ست کردن با پانچو بشمار می روند. یک گردن بند بلند هم برای حفظ تناسب پانچو انتخاب کنید.

روانا، شنل امروزی

لباس زمستانی-روانا

روانا (Ruana) نوعی پوشش جلو باز بسیار ضخیم، نرم و بدون آستین است، که اغلب به شکل مربع یا مستطیل طراحی می شود. خواستگاه این پانچو زیبا، آمریکای جنوبی است. روانا در اصل یک لباس محلی به شمار می رود، که از ترکیب طرح آن با شنل های امروزی یک روپوش زیبا به وجود آمده است. از آنجایی که شباهت زیادی هم به شال های پهن و بزرگ دارد، نوع کلاه دار و پشمی آن در مناطق سردسیر استفاده بسیاری دارد. روانا مورد علاقه افراد زیادی است، چراکه تک سایز بودن آن می تواند برای همه مناسب باشد. به سادگی می توانید آن را روی شانه خود بیاندازید و با یک کمربند ساده، ظاهر مناسبی پیدا کنید.

شال های پتو مانند

لباس زمستانی-شال

این شال های گرم هم مانند پانچو، در کنار زیبایی بی نظیر احساس راحتی خوشایندی به شما می دهند. برای محل کار، آن را روی کت های جذب یا ژاکت بپوشید. همچنین برای استفاده روزمره، آن را همراه تیشرت، جین و نیم بوت استفاده کنید. برای اینکه مانند یک پتوی بزرگ به نظر نرسد (همان طور که از اسم آن پیداست)، آن را از وسط تا کرده و روی شانه های خود بیندازید. سپس بخش های افتاده آن را بالا بزنید و با یک سنجاق یا گیره  مناسب، آن را ببندید.

منبع: stitchfix

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر