جانشین قرارگاه ثارالله:

رویای پوچ صدام با فرماندهی امام(ره) و حضور بسیجیان محقق نشد

رباط کریم- جانشین قرارگاه ثارالله در جمع بسیجیان رباط کریم گفت: رویای پوچ صدام در تصرف ۳ روزه خوزستان با فرماندهی امام(ره) و حضور بسیجیان محقق نشد.

رویای پوچ صدام با فرماندهی امام(ره) و حضور بسیجیان محقق نشد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر پنج شنبه در همایش اقتدار و آمادگی بسیج که با حضور پرشکوه بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان رباط کریم برگزار شد، طی سخنانی گفت: بسیج شجره طیبه و از یادگاران امام (ره) است.

وی گفت:با توجه به جمعیت 36 میلیونی ملت ایران در آن دوران حضرت امام (ره) قبل از آغاز جنگ تحمیلی در 5 آذر سال 58 بر اساس یک سری از اصول اساسی فرمان تأسیس بسیج مستضعفین یا ارتش 20 میلیونی را صادر کرد و مسئولین کشور نیز سخنان رهبری را با توجه به جمعیت کشور در حد یک شعار دانستند اما به لحاظ پیوند محکمی که میان ولایت و ملت بود این شعار محقق شد.

جانشین قرارگاه ثارالله ادامه داد: تفکرات بسیجی برخواسته از اسلام ناب محمدی است و با الگوبرداری از ائمه معصومین به خصوص امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای ارتش و سپاه در چهارچوب قانون آنچنان حماسه آفرینی کردند که الگوی جهانیان قرار گرفتند و با اخلاق و رفتار و ایستادگی خود در مقابل مستکبران و ظالمان زمان موجب شگفتی سیاسیون شدند و با حضور فعال خود در تمامی عرصه ها نشان دادند که در همه موضوعات اثر گذار و حلال مشکلات هستند.

کوثری اضافه کرد: از علل های شکست ارتش تا به دندان مسلح عراق که جهت تصرف 3 روزه استان خوزستان، به عنوان یکی از رگه های اصلی اقتصاد ایران فرماندهی بی بدیل حضرت امام و حضور بسیجیان سلحشور بود.

وی افزود: صدام قصد الحاق خوزستان به مرزهای کشور خود را داشت، اما این رویای پوچ هرگز محقق نشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر