ایده هایی برای خرید هدیه سنتی کاربردی

ایده هایی برای خرید هدیه سنتی کاربردی

خرید هدیه فرآیند زیبایی‌ست به ویژه اینکه انتخاب آن از میان کالاهایی با طرح‌های سنتی و یا صنایع دستی باشد. برخلاف تصوری که بسیاری از این کالاها دارند، امروزه هم با طیف بسیار وسیعی قابل استفاده‌ هستند و می‌توان آنها را برای افراد مختلف با سلیقه‌ها و سبک‌های متفاوت خریداری کرد.

اگر به دنبال خرید هدیه‌ای در این سبک هستید و یا قصد دارید برای خود کالاهایی با طرح‌های سنتی بخرید، پیشنهادهای ما را در این مقاله ببینید و سپس تصمیم بهتری بگیرید. بامیلو پیش از این نیز مقاله‌هایی شامل پیشنهادهایی برای خرید هدیه برای افراد مختلف به شما ارائه کرده است، مرور دوباره‌ی آنها به شما کمک خواهد کرد که خرید آسان‌تر، کوتاه‌تر و با هزینه‌ی کمتری داشته باشید.


خوب هدیه بدهید
چهار آلبوم موسیقی ایرانی برای هدیه به عاشقان موسیقی
10 ایده برای خرید هدیه روز پدر
پیشنهادهایی برای هدیه دادن به مادرها

پنج ایده برای هدیه روز معلم

شش پیشنهاد خرید هدیه برای بهترین دوست

کوزه‌های سنتی برای کاشت گیاه و یا نگهداری گل

traditional-gifts-ideas-bamilo-12

این کوزه‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف برای کسانی که به نگهداری گل و گیاه آپارتمانی علاقه دارند، بسیار کاربردی است. ترکیبی از آنها که با استفاده از طناب کنفی از سقف آویخته شده‌اند برای نگهداری قلمه‌های گیاهان و یا گذاشتن آنها در بالکن و تراس در خانه‌هایی که این فضاها در آنها تعبیه شده است، رنگ و لعاب خوبی به دکوراسیون خواهد داد.


traditional-gifts-ideas-bamilo-main- photo


 

یک باغ وحش سفالی برای میزهای چوبی

traditional-gifts-ideas-bamilo-22

حیوان‌های ساخته‌شده از سفال با رنگ‌های لعابی نیز انتخاب‌های خوبی برای خرید هدیه به شمار می‌آیند. به ویژه اینکه انواع جدید آنها رنگ‌های هماهنگی دارند و قابل ست کردن با سایر اشیاء سفالی و یا دیگر حیوانات ساخته شده از این جنس هستند. ترکیب رنگ آبی زنگاری، فیروزه‌یی و بژ این مجسمه‌ها آنها را با هر نوع رنگ در دکوراسیون خانه هماهنگ می‌کند. ضمن اینکه ساخت متفاوت آنها، این مجسمه‌ها را برای هر دونوع دکوراسیون سنتی و مدرن در خانه و محل کار قابل استفاده کرده است.

اگر قصد خرید این مجسمه‌ها را به عنوان هدیه و یا برای استفاده‌ی شخصی دارید، می‌توانید آنها را برای روی میزهای چوبی، کنار شومینه و از همه زیباتر برای تزئین کتابخانه انتخاب کنید.

چینی‌های طرح قدیمی برای خاطره بازها

traditional-gifts-ideas-bamilo-32

طرح‌های قدیمی بر روی ظرف‌ها و اشیاء تزئینی دوباره طرفدار پیدا کرده‌اند. اگر اهل خاطره بازی با این طرح‌ها هستید و یا از اطرافیان شما کسی به این سبک از دکوراسیون علاقه‌مند است، ایده‌ی خوبی برای هدیه دادن خواهند بود ضمن اینکه کیفیت ساخت خوب و روکش لعابی آن اجازه می‌دهد که از آنها به عنوان ظروف سرو غذا، شیرینی و یا میوه نیز استفاده کنید.

بشقاب‌های میناکاری برای یک دیوار پر از ظرف

traditional-gifts-ideas-bamilo-42

این بشقاب‌ها هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. مردم تمام ایران با هر قوم و فرهنگی نوعی از این دیوارآویزها را به عنوان تزئینات خانه استفاده می‌کنند و این دست شما را برای هدیه دادن باز خواهد گذاشت. به این فکر نکنید که خودتان یک یا دو بشقاب در این سبک دارید و یا کسی که برایش هدیه می‌خرید شبیه به آنها را برای تزئین دیوار خانه‌ی خود استفاده کرده است؛ یک دیوار پر شده از بشقاب‌های زیبا هیچ وقت قدیمی نخواهد شد.

کیف‌های جاجیم برای سِت کردن با لباس‌های مختلف

traditional-gifts-ideas-bamilo-52

دیگر کمتر فروشگاه لباس و کیفی را می‌بینیم که تم سنتی داشته باشد و تعدادی کوله و یا کیف جاجیم برای فروش در ویترین نگذاشته باشد. درست است که ظاهر این کیف‌ها به لباس‌های سنتی ایرانی شباهت دارد ولی هیچ مانعی برای سِت کردن آنها با لباس‌های اسپرت و یا رسمی وجود ندارد. اگر کیف دستی آن را دارید، یک کوله و اگر کوله‌اش را دارید، یک کیف پول کوچک آن حتماً برای‌تان کاربردی خواهد بود. مطمئن باشید اگر آنها را برای هدیه انتخاب می‌کنید، هدیه‌گیرنده را برای داشتن یک کیف مقاوم و ماندگار خوشحال خواهید کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان