مجموعه بهاره اکو در بامیلو

همه برند مشهور کفش اکو را می شناسیم. کارخانه اکو (ecco) سال ۱۹۶۳ توسط کارل توسبوی (Karl Toosbuy) در دانمارک آغاز به کار کرد

همه برند مشهور کفش اکو را می شناسیم. کارخانه اکو (ecco) سال 1963 توسط کارل توسبوی (Karl Toosbuy) در دانمارک آغاز به کار کرد. موسس اکو پس از مدتی تولید کفش، به فکر تولید چرم اختصاصی برای محصولاتش افتاد و خط تولید جداگانه ای برای تولید دیگر اکسسوری ها و لوازم جانبی چرمی خود، راه اندازی کرد. اولین فروشگاه اکو در دانمارک و در سال 1982 افتتاح شد. محصولات این برند در 88 کشور و در 3060 فروشگاه به فروش می رسند.

افتتاح اکو

کارخانه کفش اکودر دهه 80، اکو وارد عرصه بین المللی شده و به تولید محصولاتی در پرتغال پرداخت. همچنین توانست در سال 1996 مرکز طراحی و تحقیقات خود به نام فوتورا (Futura) را به ثبت برساند. در ادامه آن در سال 2009، مرکز تحقیق و توسعه اکو در پرتغال راه اندازی و چند سال بعد نیز دباغی مخصوصش در اندونزی و تایلند ساخته شد. اولین فروشگاه مرکزی این برند، سال 1998 در خیابان نامدار لندن، آکسفورد (Oxford Street) افتتاح شد. در نتیجه اینها، تمام مراحل طراحی تا تولید محصولات چرمی، توسط کارکنان اکو انجام می شد.

کفش چرم

این برند در حال حاضر با در اختیار داشتن دباغی های خود در کشور های هلند، تایلند، اندونزی و چین، جز تولیدکنندگان پیشرو صنعت چرم است. تقریبا 80 درصد کفش های اکو در کارخانه هایش در پرتغال، اسلواکی، تایلند، اندونزی و چین تولید می شوند و 20 درصد باقی مانده تحت لیسانس و در کشورهای اندونزی، چین و هند ساخته می شوند.

سری جدید ECCO COOL 2.0

اکو برای اولین بار وارد بامیلو شد. در جدیدترین مجموعه بهار امسال اکو، علاوه بر استفاده از ویژگی های پیشین، ظاهر متفاوتی هم خلق شده است. سری COOL 2.0 شامل اسنیکرهای زنانه و مردانه تمام چرم و ضد آب است.

تکنولوژی محبوب کفش های ورزشی، این بار هم در این مدل ها دیده می شود. تکنولوژی خاص گورتکس (Gore-Tex) مانند روکشی چندلایه تمام سطح کفش را دربرگرفته و از برخورد و نفوذ آب، خاک و هرگونه جسم خارجی به سطح داخلی جلوگیری می کند.

اکو گورتکس

ظاهر تور مانند چرمی این کفش ها به حرکت جریان هوا کمک می کند و استفاده از آستر داخلی سبک و ظریف آن باعث خارج شدن رطوبت پا و خشک ماندن می شود.

دیگر ویژگی مهم این کفش ورزشی، پس از راحتی باورنکردنی اش، سبکی آن است، که به دلیل کفی میانی فوم و کفی خارجی تی پی یو (TPU) است. ترموپلاستیک پلی یورتان، لاستیک فشرده، سبک و انعطاف پذیری است که از ترکیب نوعی پلاستیک سخت و سیلیکون نرم تهیه می شود. مجموعه این ویژگی ها، اسنیکر COOL را مناسب ترین کفش برای پیاده روی و نرمش ساخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر