۵ طراحی ناخن که تابستان امسال همه جا خواهید دید

طراحی ناخن با تنوع بسیار زیادی که دارند، انتخاب‌های بسیار زیادی را برای بانوانی فراهم می‌آورد که می‌خواهند دستانی زیبا و مطابق مد روز داشته باشند. در ادامه به ۵ طراحی ناخن پیشنهادی برای بهار و تابستان ۲۰۱۷ خواهیم پرداخت که ممکن است برای شما هم الهام بخش باشند.

5 طراحی ناخن که تابستان امسال همه جا خواهید دید

طراحی ناخن با تنوع بسیار زیادی که دارند، انتخاب‌های بسیار زیادی را برای بانوانی فراهم می‌آورد که می‌خواهند دستانی زیبا و مطابق مد روز داشته باشند. در ادامه به 5 طراحی ناخن پیشنهادی برای بهار و تابستان 2017 خواهیم پرداخت که ممکن است برای شما هم الهام بخش باشند.

طراحی ناخن را در مجموعه بهار و تابستان نیویورک دنبال و در نهایت پنج طرح را انتخاب کردیم. شاید بعضی از این طرح ها قابل اجرا نباشند، اما بدان معنا نیست که نمی‌ توان از آن‌ها الهام گرفت. سری به طرح‌های مادلین پول (Madeline Poole) که نمایندۀ رنگ و مانیکوریست جسور شرکت سالی هنسن (Sally Hansen) است و برخی دیگر از صاحبان سبک ها در زمینۀ طراحی ناخن زده ایم تا بهترین و ساده ترین طرح‌های این فصل را با هم ببینیم.

1- سایه برجسته

خانم پول می‌گوید: «برای اولین بار این طرح را در تایوان دیدم. گفته می‌شد که در سراسر آسیا طرفداران بسیاری دارد. ایدۀ اصلی آن این است که انگار ناخن از خجالت سرخ شده است.»
برای ایجاد این طرح، لاک مورد نظرتان را انتخاب کرده و به آرامی یک لکه از لاک روی مرکز ناخنتان بگذارید تا حس گونه‌های سرخ را تداعی کند. «این طرح برای تابستان بی نظیر است، چرا که هم حس سبکی و خنکی دارد و هم به رنگ مورد علاقۀ خانم‌هاست.»

2- طراحی ناخن دایره معلق

خانم پول اشاره می‌کند:« دایره‌های معلق را در طراحی‌های اترو (Etro)، بخشی از بدنه یا دسته های حلقه‌ای در کیف‌های کلوئی (Chloe)، ادی پارکر (Edie Parker) و خیلی از برندهای دیگر می‌توان دید.» او این طرح را در طراحی‌های ناخن خود وارد کرده‌ است که به اعتقاد خود او، سبکی ایده‌آل برای طراحی روی ناخن است چرا که دایره واقعا به خوبی روی فرم ناخن می‌نشیند و کشیدن آن ساده و زیباست.
پول پیشنهاد می‌کند برای اینکه این طرح را خودتان بزنید، از یک سنجاق ته گرد یا ته پاکن استفاده کنید تا دایره‌ها یک شکل و یک اندازه باشند.

3- طرح های آزاد و فضای خالی

خانم پول معتقد است: «طراحی‌هایی که به شکل فرم‌های آزاد و فضای خالی هستند، راحت، پرمعنا و برای نمایش مد، بسیار مناسبند، چرا که اجرای آن‌ها بسیار ساده است. او از پرونزا اسکولر (Proenza Schouler)، ورا وانگ (Vera Wang)، رودارته (Rodarte) و نوویس (Novis) نام می‌برد که از طرح‌های مینیمالیست استفاده می‌کنند و پیشنهاد می‌دهد «با این طراحی جسورانه که بیشترین تاثیر بصری را دارد، زیبا و جذاب باشید.» روی ناخن بدون لاکتان، خطوطی ساده را با لاک سفید بکشید؛ طرحی که هرگز خسته کننده نخواهد شد.

4- طیف رنگی به سبک دهه 80

خانم پول گزارش می‌دهد: «هفته مد نیویورک در بهار 2017 پر از رنگ بود. رنگ‌های زنده و اپُل‌های دهه 80، صحنه‌ها را در نیویورک و لندن تسخیر کرده بودند.» پول و تیم سالی هنسن معتقدند طرح طیف رنگی مونس (Monse) و فیلیپ لیم (Philipe Lim) برای بهار و تابستان سال 2017، ادامه طراحی‌های سایه دار سال قبل است. اما برای به روز کردن آن، پول ترکیب رنگ‌هایی هیجان انگیز را پیشنهاد می‌کند: آبی مایل به خاکستری، سرخابی و صورتی تند.

5- براق و روشن

طراحی ناخن

مدل رنگین کمانی یکی از بدیهی ترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان است و خانم پول نکاتی را از نمایش‌های رنگارنگ مارک ژاکوبز (Marc Jacobs)، فندی (Fendi)، آلتوزارا (Altuzarra) یادآور می‌شود: «به هنگام طراحی ناخن به شکل راه راه، با روشنترین رنگ شروع کنید.» برای کسانی که نمی‌توانند خط‌های صاف بکشند، پول پیشنهاد می‌دهد: «4 یا 5 رنگ را انتخاب کرده و با استفاده از قلم موی نازک مخصوص طراحی، خط‌ هایی را با رنگ‌ های مختلف و بدون ترتیب خاص بکشید.» بی ترتیب بودن رنگ‌ها در عین حال که ظاهری زیبا و رنگارنگ دارد، اشتباهات احتمالیتان را هم می‌پوشاند.

 

منبع: Elle

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر