ماهان شبکه ایرانیان

سیزده بدر به یاد ماندنی: ۷ وسیله ضروری برای روز سیزده به در

سیزده بدر یا سیزده به در از دیرباز به عنوان اختتامیه جشن سال تحویل شناخته می شود. برخی پیشینه آن را بدیمن می دانند، برخی دیگر از آن به عنوان روز طبیعت یاد می کنند

سیزده بدر یا سیزده به در از دیرباز به عنوان اختتامیه جشن سال تحویل شناخته می شود. برخی پیشینه آن را بدیمن می دانند، برخی دیگر از آن به عنوان روز طبیعت یاد می کنند. اما به هرچه اعتقاد داشته باشید، بر سر یک موضوع با هم توافق داریم. آن هم اینکه وسایل ضروری سیزده بدر را در تعطیلی روز های اول فروردین نباید تهیه کنیم. در ادامه به پیشنهاد هایی برای خرید وسایل سیزده بدر می پردازیم.

کیف و سبد سیزده بدر

mahrooz-4413-7789311-1-zoomتمام خوراکی های خوشمزه و وسایل مورد نیاز را در این سبد های جذاب بریزید. چنین سبد هایی یادآور خاطرات و حتی کارتون های دوران کودکی است. مهم نیست چند سال می گذرد، این سبد ها همیشه می مانند و برای پیک نیک ها به کارمان می آیند.

ظروف پیک نیک

ظرفیادتان نرود ظرف و قاشق و چنگال به اندازه کافی ببرید. بار ها شده به پیک نیکی رفتیم که یا لیوانم را فراموش کردم و یا قاشق نبردم. ظروف یک بار مصرف، دوست طبیعت نیستند. بهتر است جدای تهیه یک لیست سفر و تیک زدن لوازم سفر مورد نیاز، ظروفی ماندگار و کاربردی تهیه کنید.

آتش زنه از مهم ترین لوازم سفر

jel-atash-zaneآتش همواره عنصر مهمی در ماجراجویی های نوع بشر داشته. در هر نوع پیک نیک یا سفر های طولانی، برای گرم شدن یا پخت غذا به آتش زنه ها نیاز داریم. البته در این راه عجول نباشید و تنها از چوب های خشک استفاده کنید.

فلاسک چای

فلاسکهمانطور که غربی ها قهوه می خورند، نوشیدن چای از عادت های ما ایرانیان شده. به لطف چنین فلاسک هایی، در سیزده بدر و سایر پیک نیک ها هم می توانید چای را دبش و گرم نگه دارید. می توانید اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کرده

زیر انداز سفر

زیراندازچه در پیک نیک ها و چه در سفر های طولانی تر، همراه داشتن یک زیر انداز لازم است. می توانید از آن به عنوان نشیمنگاه استفاده کنید و یا در شب های سرد آن را زیر کیسه خواب تان بیاندازید تا از سرمای بی رحم زمین زیر پایتان در امان باشید.

ورزش های پیک نیکی

والیبالاز خوردن، آشامیدن و دورهمی های خانوادگی سیزده بدر که بگذریم، وقت ورزش و تحرک است. به کمک فعالیت های ورزشی، روحیه شما در این روز پرنشاط تر و لحظات شیرین تری را در کنار خانواده و دوستان تجربه خواهید کرد. بازی های توپی مثل والیبال و ورزش های راکتی مثل بدمینتون همیشه پرطرفدار هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان