جین گل دوزی شده برای فصل بهار

یکی از لباس های پرطرفدار خانم ها برای فصل بهار، جین است. شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که جین هیچ گاه از مد نمی افتد

یکی از لباس های پرطرفدار خانم ها برای فصل بهار، جین است. شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که جین هیچ گاه از مد نمی افتد. در این میان جین گل دوزی شده از محبوبیت خاصی برخوردار است. بیشتر خانم ها حداقل یک بار این لباس را پوشیده اند. شلوار، مانتو، کت، جلیقه و بسیاری لباس های دیگر را می توان از این سبک انتخاب کرد. در ادامه، نحوه پوشیدن جین گل دوزی شده و چند سبک جذاب برای فصل بهار را مورد بررسی قرار می دهیم.

شلوار جین گل دوزی شده روشن

کم کم به روزهای آخر بهار نزدیک می شویم و در صورتی که به جین های روشن علاقه دارید، این ظاهر بخصوص می تواند برای تابستان نیز جذاب باشد. رنگ های روشن برای هوای گرم ایده آل خواهند بود. نوع گلدوزی جین های روشن بهتر است بزرگ و تمام قد باشد. همراه آن نیز یک تیشرت سفید، ژاکت سبک و کرم رنگ و البته کفش های کتانی سبک، پوشش شما را برای بهار امسال تکمیل خواهند کرد. در صورت تمایل می توانید از کفش های راحتی نیز استفاده کنید. رنگ کفش ها را نزدیک به رنگ لباس بالاتنه (کرم، عسلی، نسکافه ای، بژ و …) انتخاب کنید.

شلوار جین گل دوزی شده آبی

هر چه رنگ شلوارتان تیره تر باشد، بهتر است اندازه گل دوزی ظریف تر و کوچک تر باشد. شلوارهای آبی را می توان با طرح هایی روی جیب یا بخش جلوی ران انتخاب کرد. در صورت خرید این نوع شلوار، سعی کنید رنگ گل دوزی به رنگ شلوار نزدیک باشد. طرح های با تضاد رنگ بالا روی بخش های بالایی شلوار، جلوه زیبایی نخواهند داشت. یک بلوز راه راه نیز بپوشید. سعی کنید پیراهن را به همین شکل ساده انتخاب کنید تا طرح شلوار در میان ظاهر بالاتنه گم نشود. کفش های ساده همراه کت های سبک و نازک، ایده آل این سبک خواهند بود.

شلوار جین با طرح های هندسی

باز هم تضاد رنگ و این بار از نوع سیاه و سفید. شلوار جین گل دوزی شده با طرح های هندسی ظاهری غیررسمی و روزمره دارد. اگر شلوار تیره انتخاب می کنید، سعی کنید گل دوزی شلوار به رنگ سفید، کرم یا نقره ای باشد و برعکس. یک بلوز چین دار و نیم بوت نیز ظاهری فوق العاده برایتان به ارمغان می آورد. سعی کنید از اکسسوری ها و لوازم جانبی ساده استفاده کنید.

مانتو جین گل دوزی شده

مانتوی جین ظاهر منحصر به فردی دارد. البته گل دوزی مانتوها نباید زیاد به چشم بیاید. طرح مانتوهای جین معمولاً شلوغ است و با گل دوزی زیاد بیش از پیش شلوغ خواهد شد. گل دوزی ساده بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. یک جفت صندل تخت (طلایی، کرم یا بژ)، شلوار چینو یا کتان سفید و اکسسوری نقره ای، ظاهری نیمه رسمی ایجاد خواهند کرد.

شلوار جین دمپا گشاد با طرح های رنگی

شلوارهای دمپا گشاد سبک دهه 70 میلادی هستند. هنوز هم این شلوارها در میان بانوان طرفداران زیادی دارند. در صورتی که می خواهید آنها را به روز نگه دارید کافی است طرح های گل دار این شلوار را تهیه کنید. بهترین محل برای گل دوزی این شلوارها دمپای آنهاست. در صورتی که از طرح های ساده و همرنگ با جین خوشتان نمی آید، جین های دمپا گشاد بهترین گزینه برای طرح های رنگی است. سعی کنید طول شلوار به گونه ای باشد که تا مچ با بیاید. همراه آن نیز یک بلوز سفید، کفش کرم یا بژ و لوازم جانبی همرنگ با کفش را انتخاب کنید.

شومیز جین گل دوزی شده

با یک شومیز طرح دار (گل، حیوانات، پرندگان، بته جقه یا …) و یک شلوار جین راسته سفید، ظاهری رومزه و بهاری به وجود بیاورید. یک جفت صندل مشکی و یک گردن بند نقره ای نیز سبک شما را قابل توجه خواهد کرد. سعی کنید شلوار از قوزک پا اندکی بالاتر باشد. در صورت تمایل، از یک پا بند همرنگ با گردن بند نیز استفاده کنید.

منبع: purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر