۲۴ سبک کفش زنانه از مجموعه های بهاره-تابستانه ۲۰۱۷

سبک بهاره-تابستانه امسال جذابیت های خاص خود را دارد و کفش ها نیز نقش ویژه ای در این سبک ایفا می کنند

سبک بهاره-تابستانه امسال جذابیت های خاص خود را دارد و کفش ها نیز نقش ویژه ای در این سبک ایفا می کنند. کافی است نگاهی به نمایش های پاریس، لندن، نیویورک و میلان بیندازید تا ببینید چه توجه خاصی به کفش بانوان در این فصل ها می شود. از طرح و رنگ های متفاوت گرفته تا جنس و بافت های خاص به چشم می خورند.کفش هایی که در ادامه مشاهده می کنیم زیبا، دارای رنگ های شاد و متنوع و منحصر به فرد هستند. البته شاید همه این گروه بندی ها لزومی نداشته باشد. هدف از این کار نمایش تنوع بی نظیر کفش بانوان است. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

کفش های لژدار پاشنه بلند

این مدل کفش های پلتفرم، در صحنه های مد امسال بسیار به چشم می خورد. کفش و صندل های رنگارنگ و نیم بوت های تابستانی لژدار همه جا پیدا می شوند. کفش های لژدار، مانند پاشنه بلندها قد خانم ها را بلندتر نشان می دهند. از طرفی راه رفتن با آنها نیز بسیار راحت تر است. نیم بوت ها بیشتر به صورت تک رنگ و در رنگ مشکی دیده می شوند.

کفش های پاشنه گربه ای

پاشنه گربه ای (Kitten Heels) به کفش های پاشنه داری گفته می شود که طول پاشنه آنها 3٫5 و نهایتاً 5 سانتی متر است. پاشنه گربه ای ها توسط افراد مشهوری همچون ترزا می (Theresa May) و میشل اوباما (Michelle Obama) استفاده می شوند. این کفش ها برخلاف دیگر پاشنه بلندها، جدای از جذابیت و زیبایی، آسیب زیادی به بدن وارد نمی کنند. در طراحی کفش بانوان این مدل ها همیشه جایگاه ویژه ای دارند. این کفش ها برای استفاده های روزمره، مراسم و محل کتر نیز مناسب هستند. می توان آنها را بدون جوراب و با جوراب ساق بلند نیز پوشید. به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از خانم ها هستند.

کفش های لژدار تخت

خانم ها با کفش های لژدار به خوبی آشنا هستند، اما نظر شما در خصوص نمونه های تخت چیست؟ این کفش های پلتفرم بدون شک جذابیت کفش های لژدار را داشته و راحت هم هستند. از طرفی از لحاظ طبی نیز نمی توان هیچ گونه آسیبی را متوجه این کفش ها دانست. در نمونه های بهاره-تابستانه امسال نیز به وفور می توان آنها را مشاهده کرد. به دلیل سطح زیاد، جا برای تزئین و نقش و نگارهای زیبا و جلوه تابستانی نیز، بیش از دیگر کفش ها مهیا است. طرح های سنگ کوبی شده و براق این مدل برای مناسبت ها زیبا و ایده آل خواهند بود.

کفش های پاشنه باریک

بدون شک کفش های پاشنه بلند را نمی توان از سبک پوشش خانم ها حذف کرد. پاشنه بلندها ظرافت و زنانگی خاصی دارند، اما بدون شک مناسب هر موقعیتی نیستند. به خصوص اگر پاشنه کفش بیش از حد باریک باشد. این کفش های استیلتو (Stilettos) را می توان برای مراسم و قرارهای ملاقات خاص پوشید.

کفش های پاشنه گرد

شاید طبقه بندی بیش از حد کفش بانوان مقداری عجیب به نظر برسد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هنر طراحی و مد، ظرافت بسیار زیادی دارد. با تغییر یک دکمه، یقه لباس یا شکل پاشنه کفش ها، می توان سبک کاملاً جدیدی پدید آورد که طرفداران خاص خود را دارد. پاشنه کفش های پاشنه بلند، به دلیل اینکه بسیار در معرض دید است جای زیادی برای مانور دارد. اشکال هندسی روی پاشنه کفش ها نیز جذابیت خاصی خواهند داشت. بدون شک این کفش ها مخصوص خانم های خاص طراحی شده اند.

کفش های مارک دار

لباس و کفش بانوان با علائم تجاری شرکت هایی که در پشت ماجرا پنهان شده اند همیشه طرفداران خود را دارد. در این زمینه خلاقیت های جذابی مشاهده می شود. به عنوان مثال برخی شرکت ها مانند ایو سن لورن (Yves Saint Laurent) پاشنه کفش ها را با نام تجاری خود آراسته کرده اند.

صندل با جوراب

در این زمینه می توان خلاقیت های فراوانی به خرج داد. کفش های متفاوت با جوراب های متنوع ظاهرهای گوناگونی به وجود می آورند. از جوراب های شیشه ای گرفته تا نمونه های پولک دوزی شده و ضخیم در صحنه های مد امسال به چشم می خورند.

نیم بوت با جوراب

صندل به همراه جوراب را گاهی اوقات مشاهده کرده ایم. اما یکی از بخش های پر رنگ کفش بانوان در صحنه های مد امسال به چکمه و نیم بوت همراه جوراب اختصاص داشت. در برخی مدل ها جوراب با کفش ها یکپارچه بوده و در برخی دیگر جدا هستند. با اینکه برخی نیم بوت ها مخصوص بهار و تابستان و هوای گرم طراحی شده اند اما هرکسی پوشیدن بوت در تابستان را نمی پسندد. نگاهی به نیم بوت ورساچه بیندازید، شاید نظرتان عوض شود!

صندل بنددار با جوراب نازک

شاید اگر این سبک پوشش را غیر از صحنه های مد در جای دیگری ببینید تعجب کنید. اصولاً پوشیدن جوراب شلواری همراه صندل کار جالبی نیست. اما این تابو شکسته شده و امسال در بسیاری نمونه های کفش بانوان می توان این ترکیب را مشاهده کرد. از این به بعد هر سبک پوششی که دوست داشتید امتحان کنید؛ شاید سال بعد در ردیف اول صحنه های مد جای بگیرد!

بوت های جورابی

همه با چکمه جوراب می پوشند. اصلاً پوشیدن چکمه بدون جوراب تقریباً غیرممکن است. اما اگر طراحی چکمه به گونه ای باشد که ظاهر یک جوراب و نقش یک چکمه را ایفا کند بحث متفاوت می شود. این چکمه ها ظاهری زیبا و بسیار خاص دارند. البته این مدل ها نیز همان طور که قبلاً بحث شد شاید زیاد مناسب هوای گرم نباشند. خانم ها همیشه دوست دارند متفاوت بپوشند.

کفش های براق و متالیک

برخی خانم ها عاشق قطعات براق و خیره کننده در سبک پوشش خود هستند. نمونه های براق در کفش بانوان همیشه جایگاه ویژه ای دارند. امسال نیز کفش های زیبا و جذابی را می توان یافت که برای درخشش هرچه بیشتر خانم ها طراحی شده اند. رنگ نقره ای بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. این کفش ها در شب هنگام نیز جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت.

کفش های روباز

شاید پرطرفدارترین کفش ها برای فصل بهار و بخصوص تابستان کفش های روباز یا کفش هایی است که بافت توری دارند. این کفش ها جدای از طراحی متفاوت و جذاب به پاهای شما اجازه نفس کشیدن می دهند. در این مواقع دیگر هوای گرم تابستان نیز نمی تواند مانعی برای پوشیدن چکمه برای خانم ها باشد.

کفش های بنددار دور مچ

شاید کفش های پاشنه بلند و صندل ها را بتوان به راحتی تغییر سبک داد. کافی است بند کفش ها را دور مچ پا ببندید تا یک سبک کاملاً متفاوت خلق کنید. در برخی طرح ها بند کفش ها باریک بوده و در دیگر نمونه ها پهن ترند. این کفش ها را می توان همراه جوراب یا بدون جوراب پوشید. فقط در انتخاب رنگ جوراب با کفش های خود دقت کنید.

کفش های پاشنه بلند بندی

همان طور که در مورد آن صحبت شد کافی است تغییر اندکی در طراحی کفشتان بدهید؛ یک سبک کاملاً متفاوت خلق می شود. البته برخی موارد پیشین را نیز می توان در این بخش جای داد.

کفش های کتانی

سبک ورزشی در پوشاک آقایان و خانم ها همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد. در مورد کفش بانوان نیز این مسأله صدق می کند. کفش کتانی برای فصل بهار و تابستان که پیاده روی زیادی می کنید بسیار ایده آل است. تنوع طرح و رنگ نیز در آنها بسیار بالاست. در این میان معمولاً کتانی های سفید برای خانم ها انتخاب اول محسوب می شوند.

چرم برای هوای گرم

چرم یکی از بهترین گزینه ها برای هوای گرم است. کفش چرم جدای از راحتی، بسیار خنک و برای فصل بهار و تابستان فوق العاده است. حتی اگر هوای پوشیدن چکمه نیز در وسط تابستان به سرتان زد نگران نباشید؛ کافی است جنس کفش هایتان چرمی باشد.

کفش پوست ماری

پوست مار طبیعی یا طرح پوست مار هردو برای کفش بسیار زیبا و جذاب است. شاید دوست داشته باشید تمام کفش ظاهر پوست مار داشته باشد یا اینکه تنها بخشی از آن به این طرح مزین شود. مار یکی از خوش لباس ترین حیوانات در طبیعت است. آراستن کفش بانوان با این پوست می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

پاشنه های خلاقانه

همان طور که اشاره کردیم با اعمال تغییرات اندکی می توان یک طرح بخصوص را کاملاً دگرگون کرد. پاشنه کفش جزو بخش هایی است که بسیار تغییر پذیر است. گاهی اوقات در صحنه های مد طرح و سبک های عجیب و غیرعادی نیز مشاهده می شود. البته این پاشنه های عجیب و غیرمعمول بسیار جذاب و دوست داشتنی هم هستند. اگر جزو خانم هایی هستید که انتخاب های خاص را دوست دارید این کفش ها را مدنظر داشته باشید.

بوت های بلند

بوت های بلند بیشتر به بوت هایی گفته می شود که بالاتر از زانو قرار بگیرند. البته این کفش ها برای فصل بهار و تابستان مناسب نیستند اما برای برخی موقعیت ها می توان از آنها استفاده کرد. طراحی برخی از بوت ها بسیار جذاب بوده و مانند یک شلوار به نظر می رسد. اگر بوت شما جنس مناسبی نیز داشته باشد به راحتی می توان از آن برای فصل تابستان استفاده کرد.

صندل و دمپایی

در فصل تابستان صندل و کفش های راحتی بسیار متداول هستند. دمپایی های ابری (Flip-flops) در دهه 90 میلادی محبوبیت زیادی داشتند اما اکنون کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. اکنون به نظر می رسد اسلایدرها (Sliders) بیش از سایر گزینه ها محبوبیت دارند. در مدل های بهاره و تابستانه امسال طرح های گل دار و پولک دوزی شده نیز به چشم می خورند. اگر راحتی پاها و ظاهری روزمره را می پسندید صندل ها (به خصوص اسلایدرها) گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

کفش های فانتزی

روبان، پر، منگوله و پاپیون در طراحی کفش های بهاره و تابستانه امسال نقش پررنگی دارند. البته شاید این طرح ها در استفاده های روزمره کفش بانوان زیاد مرسوم نباشد. طرح های موج دار نیز بسیار به چشم می خورند. اگر تنوع طلب هستید نیم نگاهی نیز به این مدل ها داشته باشید.

طرح های فضایی

طرح هایی که مربوط به آینده و گاهی اوقات مدل های فضایی می شوند طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از برندهای مشهور نیز از این فرصت نهایت استفاده را می برند. این طرح ها را می توان در کارهای شنل (Chanel)، لویی ویتون (Louis Vuitton)، دیور (Dior) و دیگر برندهای بزرگ یافت.

الگوهای شرقی

فرهنگ شرقی را به وضوح در کارهای برخی تولیدکنندگان می توان یافت. الگوهای چینی و ژاپنی بیشترین تراکم را به خود اختصاص می دهند. استفاده از رنگ و نقش شرقی در این کفش ها به نمایش هرچه بیشتر این طرح ها کمک می کند.

پاپوش های مراکشی

این کفش ها به راحتی صندل هستند و ظاهر آنها بیشتر شبیه کفش است. نوک آنها تیز بوده و جدای از نامشان ظاهری شرقی (آسیایی) دارند. ظاهری زیبا داشته و برای موقعیت های رسمی نیز می توان از آنها استفاده کرد.

 

کفش های مطرح شده را نمی توان کاملاً به لحاظ طبقه بندی جدا نمود اما بدون شک تنوع بیش از حد کفش بانوان اجتناب ناپذیر است. امروزه برندهای بزرگ و کوچک در عرصه پوشاک و کفش بانوان فعالیت می کنند و طرح های جذابی برای همه فصل ها ارائه می دهند. اگر طرح های بالا را نپسندیدید یا طرح های بهتری سراغ دارید ایده های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: fashionisers

اینها را نیز بخوانید:

چگونه کیف و کفش ست انتخاب کنیم؟

کفش قرمز را با چه بپوشیم؟

چگونه با پاشنه‌بلندهای آسمان خراش قدم برداریم؟

5 نتیجه نپوشیدن کفش پاشنه بلند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر