ماهان شبکه ایرانیان

سفری کوتاه به لوکس ترین رستوران های جزایر پالم دبی

سفری کوتاه به لوکس ترین رستوران های جزایر پالم دبی سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - جهان گردی,گردشگری جزایر پالم دبی یکی از فوق العاده ترین وجهه‌های معماری نوین هستند

جزایر پالم دبی یکی از فوق العاده ترین وجهه‌های معماری نوین هستند. این جزایر دست ساز به عنوان سنبل قدرت معماران این عصر در دبی خودنمایی می‌کنند و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را در دل خود جای داده‌اند. از این گذشته این امکان در اختیار گردشگران توردبی قرار گرفته که با مجلل ترین و ممتاز‌ترین رستوران‌های دبی در این جزایر روبه رو باشند. صد البته که هزینه‌ی صرف یک وعده‌ی غذایی در این رستوران‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. اما همچنان حجم قابل توجهی از گردشگران توردبی به اشتیاق اقامت در این هتل و چشیدن طعم لذیذ غذاهای لوکس این رستوران‌ها راهی این جزیره می شوند. در این مقاله قصد داریم به معروف‌ترین رستوران‌های جزیره‌ی پالم سری بزنیم. با همگردی همراه باشید.

Palm Islands

Ossiano

اگر دلتان می خواهد که توسط لوکس ترین‌های دنیا احاطه شوید این رستوران را از دست ندهید. جدای از محل قرار گیری این رستوران تراز اول، می توان به کیفیت بی نظیر غذاهای آن اشاره کرد. منوی بی نظیر این رستوران مملوء است از بهترین غذاهای دریایی. می توانید با صرف یک وعده نهار یا شام در این رستوران اوج تجمل را تجربه کنید و لحظاتی عالی را در توردبی خود به ثبت برسانید.

Ossiano

Yuan

شاید فاصله‌ی قابل توجهی بین چین و خاورمیانه وجود داشته باشد اما این جریان باعث نمی‌شود که با یکی از بهترین رستوران‌های چینی در پالم دبی روبه رو نشوید. این رستوران کیفیت و خدماتی را به شما ارائه می کند که کمتر با آن روبه رو بوده‌اید. طعم خارق‌العاده‌ی غذاهای چینی که از هنر بهترین سرآشپزهای دنیا جهت می گیرند تجربه‌ای خاص برای گردشگران توردبی محسوب می شود. از جهت دیگر می‌توانید در فضایی لوکس و پر زرق و برق غذایتان را میل کنید و از آرامش محیط لذت ببرید.

Yuan

Amala

این رستوران به عنوان یکی از لوکس‌ترین مجموعه رستوران‌های پالم  شناخته می‌شود. اگر به غذاهای هندی و پاکستانی علاقه مند هستید می توانید بهترین طعم‌ها را در این رستوران خارق العاده امتحان کنید. آمالا منویی کامل از غذاهای متنوع هندی و پاکستانی را در اختیار گردشگران توردبی قرار می‌دهد.

Amala

Barça Club

بارسا کلاب با جایگاه خاص خودش توانسته محبوبیتی خاص بین گردشگران توردبی بدست بیاورد. این رستوران با طعم خارق العاده‌ی غذاهایش شما را راهی سفری کوتاه به ایتالیا، اسپانیا، مراکش و یونان می کند. گردشگران تور‌دبی جذب بشقاب‌های خوش رنگ و لعاب و طعم‌های ناب غذاهای بارساکلاب می شوند. شاید به همین خاطر است که این رستوران در تمام مدت مملوء از جمعیت است.

Barça Club

A la Turca

A la Turca به عنوان یکی از خاص ترین رستوران های سنتی در پالم دبی به حساب می‌آید. بنابراین اگر مایل هستید از یک وعده غذای فوق العاده‌ی ترکی لذت ببرید می توانید راهی این رستوران بی نظیر شوید. در این رستوران فهرستی کامل از غذاهای ترکی گردآوری شده اند. از کباب ترکی گرفته تا سالادهای خوش رنگ و بورانی های فوق العاده. این رستوران یکی از پرترافیک‌ترین رستوران های ترکی در دبی است و هر روزه مورد بازدید گردشگران توردبی قرار می گیرد.

A la Turca


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان