کیف مردانه مناسب : مختصری بر مبانی انتخاب کیف مناسب (بخش اول)

کیف مردانه از دید بسیاری از آقایان کم اهمیت به شمار می آید. اما درست زمانی که فکر می‌کنید که دیگر در مد مردانه هیچ‌چیز کم ندارید، اتفاقی می‌افتد که شما را از این خیال باطل احساس شیک‌پوشی بیرون می‌کشد

کیف مردانه مناسب : مختصری بر مبانی انتخاب کیف مناسب (بخش اول)

کیف مردانه از دید بسیاری از آقایان کم اهمیت به شمار می آید. اما درست زمانی که فکر می‌کنید که دیگر در مد مردانه هیچ‌چیز کم ندارید، اتفاقی می‌افتد که شما را از این خیال باطل احساس شیک‌پوشی بیرون می‌کشد. تمام لباس‌های‌تان دقیقاً اندازه و برازنده‌ی اندام‌تان است. یک کمد کامل پر از جامه‌های عالی دارید و حتی مجموعه وسیعی از کفش‌های معرکه و همیشه تمیز دارید. ولی ناگهان یک روز می‌بینید باوجود این همه انتخاب پوشیدنی باز هم چیزی در این میان خالی است که باید به شما اضافه شود.

افسانه کیف مردانه مناسب

کیف مردانه

برای من و همچنین مردان طرفدار مد، شک ندارم که آن هیولای همیشه فریبنده «کیف مناسب» است که برای سبک زندگی و مدل پوشش شخصی اهمیتی فوق‌العاده دارد.

انکار نمی‌کنم. رک و پوست‌کنده اعتراف می‌کنم که انتخاب کیف مناسب می‌تواند اغلب اوقات کاری گیج‌کننده و حتی ترسناک باشد. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب کیف دردسترس است، به‌طوری که کیف‌ها در هزاران رنگ، جنس و اندازه و همچنین در طیف وسیعی از قیمت‌ها عرضه می‌شوند. با وجود این تعدد انتخاب‌هایی که باید مورد ملاحظه قرار بگیرند، آگاهی از نقطه‌ی شروع یا حتی زمان خاتمه دادن به آن هم به کار سختی تبدیل می‌شود. این مسائل باعث می‌شود که اغلب افرادی مانند ما همچنان بی‌کیف بمانند یا اینکه نهایتا خود را روی انتخابی قانع می‌سازیم که اصلا علاقه و تمایلی به آن نداریم.

مثلث انتخاب یک کیف مردانه

کیف مردانه

به‌ علاوه اینکه عوامل تأثیرگذاری چون سودمندی، کاربرد و مردانه بودن در کنار دیگر جنبه‌های سبک پوشش مردانه در انتخاب کیف ایده‌آل اهمیت بسزایی دارند. هفته‌ی پیش یکی از دوستانم به من گفت:

مشکل بعضی کیف ها اینجاست که مدام پیش خود فکر می‌کنم نکند وقتی با خودم کیف همراه می‌برم مانند زن‌ها می‌شوم.

به دوستم گفتم که این گونه تصورات ناشی از دو دلیل است. اول اینکه، در حالیکه مردی در شرایط وی به کیفی از جنس زمخت و محکم مانند جیر یا کتان نیاز دارد، اما ما هنگام خرید فقط کیف‌هایی را می‌بینیم که مانند کیف و کوله‌ی بچه مدرسه‌ای‌ها کمی زیادی پرطرح و جلف هستند و چندان تناسبی با آنها ندارند.

دوم اینکه، دوست ما کیف فوق‌العاده ایخریده بود و از نوع مد آوانگارد محسوب می‌شد. اما خود او یک بار هم فرصت نکرد که حتی نیمی از وسایل مورد استفاده روزانه‌اش مانند کتاب‌ها، دفترچه یادداشت، نوشت‌افزارها و تبلت را در آن کیف جای دهد.

اگر شما هم تجربه‌ی مشابهی داشته‌اید، پس عوامل تاثیرگذار در انتخاب کیف: یعنی سودمندی، کاربرد و طرح مردانه را هنگام خرید فراموش نکنید. وقتی احساس کنید که کیف‌تان مناسب کاربرد استفاده‌ی روزانه‌تان است، حمل آن نیز برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد.

در بخش بعدی این مطلب، قدمی فراتر از نظریه های انتخاب کیف ایده آل بر می داریم و به پنج نمونه از کیف های برتر مردانه می پردازیم.

منبع: Fashionbeans

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان