ماهان شبکه ایرانیان

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید. مهم نیست که تابستان است یا زمستان، با یاد گرفتن این تکنیکهای ساده برای استفاده از لوازم آرایش، جذابتر و زیباتر شوید. در این مطلب بامیلو بلاگ، به آموزش کشیدن خط چشم گربه ای به سبک آرایشگران حرفه ای می پردازیم.

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای، مدلی کلاسیک از خط چشم است که می‌توانید با کم و زیاد کردن ضخامت، آن را بالا و حتی پایین چشمتان بکشید.

این چند قدم ساده را دنبال کنید تا خط چشمی زیبا و تمیز کشیده و جذابیت چشمانتان را چند برابر کنید.

آنچه که لازم دارید:

پودر صورت

قلم موی زاویه دار کوچک

خط چشم مایع یا خط چشم مدادی

روش کار:

تمام پلکتان را با پودر صورت یا اگر در دسترستان نیست، پنکیک بپوشانید. پودر صورت چربی پلکتان را گرفته و به شما کمک می‌کند خط چشم را درست سر جای خود بکشید.

قلم موی زاویه دار کوچک را در مایع خط چشم بزنید یا اگر از خط چشم مدادی استفاده می‌کنید، حتما پیش از شروع کار، مدادتان را به خوبی بتراشید تا تیز باشد. کار را از گوشه بیرونی چشمتان شروع کرده و یک بال کوچک برای چشمتان رسم کنید. باید بدانید که طول این بال نباید خیلی بلند باشد و طول ایده آل برای آن، مقداری است که پایان بال، موازی انتهای ابرویتان باشد.

از گوشه بیرونی چشم و جایی که بال را رسم کرده اید، شروع کرده و به سمت داخل پلکتان حرکت کنید. دقت داشته باشید که قلم مو را تا حد امکان به مژه هایتان بچسبانید تا خط چشم با مژه هایتان فاصله نداشته باشد.

با دقت به خط چشمی که کشیده اید دقت کنید تا اگر جایی بدون خط باقی مانده و یا خط چشمتان صاف و یکنواخت نیست، آن را با قلم مو یا مدادتان صاف کنید.

همین کار را برای چشم دیگرتان هم تکرار کنید.

اگر می‌خواهید خط چشمتان برجسته تر دیده شود، بالی را که برای چشمتان کشیده اید، کمی پهنتر کرده و آن را تا روی مژه هایتان ادامه دهید.

 

منبع: She Knows

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان