آموزش کشیدن سایه چشم تیره به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید

آموزش کشیدن سایه چشم تیره به سبک آرایشگران حرفه ای

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش، به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید. مهم نیست که تابستان است یا زمستان، با یاد گرفتن این تکنیکهای ساده برای استفاده از لوازم آرایش، جذابتر و زیباتر شوید. در این مطلب بامیلو بلاگ، به آموزش کشیدن سایه چشم تیره به سبک آرایشگران حرفه ای می پردازیم.

سایه چشم تیره

آنچه که لازم دارید:

پودر صورت

3 رنگ سایه چشم: رنگ روشن، متوسط و تیره از یک طیف رنگی

قلم موی تخت کوچک

قلم موی محو کننده

قلم موی تخت متوسط

قلم موی متوسط کرکی

خط چشم

فر مژه

ریمل

روش کار:

ابتدا تمام پلک خود را با دقت پودر بزنید. با این کار چربی طبیعی پلکتان را گرفته و بستر مناسبی برای سایه چشم ایجاد می‌کنید.

با قلم موی محو کننده، سایه با رنگ متوسط را در گوشه بیرونی چشمتان به شکل یک “<”  بزنید، به شکلی که گوشه آن، به موازات انتهای ابرویتان باشد و لبه بالایی آن را تا خط پشت پلکتان ادامه دهید.

با استفاده از قلم تخت کوچک، همین رنگ سایه را به زیر چشمتان و درست چسبیده به ردیف پایین مژه هایتان بزنید. با قلم موی تخت متوسط، سایه رنگ روشن را به گوشه داخلی چشم و پلکتان بزنید.

قلم موی متوسط کرکی را به رنگ تیره آغشته کرده و گوشه بیرونی چشم و خط پشت پلک را تیره کنید. همین رنگ را به گوشه خارجی پایین چشم و زیر مژه های آن هم بزنید.

حالا پشت مژه های پلک بالاییتان را خط چشم بکشید و کمی هم قلم موی خط چشم را به لبه داخلی پلک پایینتان، جایی که مژه ها روییده اند، بمالید. با استفاده از فر مژه، مژه هایتان را فر کنید و دو لایه از ریمل مد نظرتان را به مژه هایتان بزنید.

توصیه حرفه ای:

از دو نوع مختلف ریمل استفاده کنید؛ یکی برای ضخیم و پر حجم کردن مژه ها که باید آن را بر روی مژه  های پلک بالاییتان بزنید، و یکی برای بلندکردن مژه ها که باید روی مژه های پلک پایینی و نوک مژه های پلک بالاییتان بزنید. این کار باعث می‌شود سیاهی ریمل پشت پلک را خط نیندازد و یا زیر چشمتان را سیاه نکند.

اگر دوست دارید علاوه بر رنگ زغالی سایه تان، رنگ دیگری را هم به زمینه رنگی سایه تان اضافه کنید، پیش از کشیدن خط چشم، رنگ مورد نظرتان را روی پلک بالایی و زیر مژه های پایین پلکتان بزنید.

از قلم موی محوکننده استفاده کرده و رنگ جدید را روی تمام پلکتان پخش و با سایر رنگها محو کنید. اگر می‌خواهید خاصتر باشید، خط چشمتان را همرنگ سایه ای انتخاب کنید که به رنگ زغالی اضافه کرده اید.

توصیه حرفه ای:

سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با طیف سایه دودیتان همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر رنگ بنفش را انتخاب می‌کنید، رنگ زغالی مناسب خواهد بود. اما اگر انتخابتان رنگ نارنجی است، برای تیره کردن چشمتان از طیف قهوه ای استفاده کنید.

نکته ای در مورد آرایش چشم دودی و رژ لب پررنگ:

همیشه لازم نیست باچشمهایی که آرایش تیره دارند، رژ لب کمرنگ یا بیرنگ داشته باشید. اگر رنگ آرایش چشم و لبتان در یک طیف باشد، زدن رژ پررنگ همراه با آرایش چشم تیره اشکالی نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر آرایش چشمتان زغالی و بنفش است، از رژ لب پررنگ بنفش یا ارغوانی استفاده کنید و یا اگر آرایش چشمتان قهوه ای و نارنجی است، از رژ نارنجی پررنگ یا هلویی استفاده کنید.

 

منبع: She Knows

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان