ماهان شبکه ایرانیان

حداکثر سرعت بی ام و M۲ را ببینید + فیلم

شاید شما نیز کنجکاو شده باشید که ببینید آیا خودرو تان می تواند به حداکثر سرعت ادعا شده توسط سازنده دست پیدا کند یا نه؟ در حقیقت بسیاری از خودروها هستند که توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی را کرد که سازنده برای آنها اعلام کرده است ندارند

شاید شما نیز کنجکاو شده باشید که ببینید آیا خودرو تان می تواند به حداکثر سرعت ادعا شده توسط سازنده دست پیدا کند یا نه؟
در حقیقت بسیاری از خودروها هستند که توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی را کرد که سازنده برای آنها اعلام کرده است ندارند. اما در ویدیویی که در انتهای مطلب برایتان آورده ایم یک تست بسیار جالب از حداکثر سرعت بی ام و M2 را مشاهده خواهید کرد خودروی مذکور از سری فیس لیفت شده این خودروی سریع است که به چراغ های تمام ال ای دی اصلی و چیدمان جدید چراغ های عقب مجهز است. این خودرو بر اساس اعلام سازنده می‌تواند به سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که البته به صورت الکترونیکی محدود شده است اما در صورتی که پکیج ام درایور را برای این خودرو سفارش دهید حداکثر سرعت آن به 270 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. حال در این تست خواهیم دید که آیا این خودرو توانایی دستیابی به سرعت 270 کیلومتر در ساعت را دارد یا نه.

در خصوص مشخصات این خودرو باید گفت که به یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر مجهز به توربو شارژر مجهز شده است که می‌تواند 365 اسب بخار قدرت در 6000 دور بر دقیقه و 465 نیوتون متر گشتاور را در 1400 دور بر دقیقه تولید کند. بی ام و به زودی نسخه کامپیوتری این خودرو نیز به بازار عرضه خواهد کرد که برخی شایعات ادعا کردند که این خودرو از موتور یکسان با بی ام و M4 برخوردار خواهد بود. در این صورت می توان انتظار قدرت 450 اسب بخاری را بر روی بدنه سری 2 داشت و حتماً حداکثر سرعت این خودرو نیز بیشتر از نسخه فعلی M2 خواهد بود. در ادامه پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را از دست ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان