۱۰ توصیه برای انتخاب و خرید لباس تابستانی

لباس های به روز تابستانی، همگی آزاد و راحت هستند. پس سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در آنها احساس راحتی بیشتری دارید. گرمای تابستان در لباس های گشادتر کمتر شما را اذیت خواهد کرد.

در روزهای تابستانی هستیم و زمان پوشیدن لباس های خنک. شاید بخواهید در پوشش خود در روزهای گرم تابستان کمی تغییر ایجاد کنید. در این مقاله 10 توصیه درباره مد لباس تابستانی را بخوانید.

از الیاف طبیعی برای مقابله با گرمای تابستان استفاده کنید

زمانی که می خواهید لباس های تابستانی خریداری نمایید به جنس پارچه آن ها توجه داشته باشید. الیاف پنبه ای و کتان و لینن انتخاب مناسبی برای فصل تابستان خواهند بود. ارزش لباس های نازک را فقط وقتی زیر آفتاب گرم تابستانی هستید، متوجه خواهید شد.

لباس های گشاد و راحت به تن کنید

لباس های به روز تابستانی، همگی آزاد و راحت هستند. پس سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در آنها احساس راحتی بیشتری دارید. گرمای تابستان در لباس های گشادتر کمتر شما را اذیت خواهد کرد.

شلوارک های طرحدار بپوشید

تابستان فصل پوشیدن شلوارک است. سعی کنید از برندها و مدل های بیشمار  و به روز، شلوارک های طرح دار انتخاب نماید. در محیط خانه هم احساس راحتی و شیک بودن بیشتری خواهید داشت.

صندل های جذاب بپوشید

وقتی تابستان فرا می رسد باید به فکر یک جفت صندل زیبا باشید. برای موقعیت های مختلف می توانید صندل های متفاوتی خریداری کنید. مدل های صندل رسمی، راحتی وحتی ورزشی. بیرون از خانه هم می توانید با استایل خاص تابستانی دیده شوید.

رنگ های روشن و طرح های متنوع بپوشید

تابستان فصل رنگ های روشن است. در انتخاب لباس های تابستانی، شاد بودن رنگ ها و طرح ها می تواند جذاب باشد. از رنگ های شاد و طرح های مختلف در لباس های تابستانی استقبال نمایید. چه در خانه و چه در پوشش بیرون. همچنین انتخاب رنگ های روشن به جذب کمتر گرما کمک زیادی خواهد کرد.

اکسسوری هایی با استایل تابستانی بخرید

در تابستان اکسسوری های جذابی مثل کیف یا دستبند هایی با رنگ روشن می تواند بر جذابیت پوشش شما بیفزاید. همچنین عینک آفتابی های فریم رنگی پیشنهاد جالبی خواهند بود. سعی کنید مد روز اکسسوری ها را پیدا کرده و بهترین ها را انتخاب کنید.

لباس ماکسی بپوشید

هیچ چیزی در تابستان راحت از پوشیدن لباس های ماکسی برای خانم ها نیست. می توانید از مدل های مختلف لباس های ماکسی بلند در زمان های مختلف شبانه روز استفاده کنید.

در خانه لباس های تابستانی سبک بپوشید

در فصل تابستان و با گرمی هوا لباس های خانگی مانند پبراهن، تاپ و شلوارک طرفدار زیادی پیدا می کنند. به بیانی: هرچه کمتر بهتر. سعی کنید در خانه از پوشش کمتری استفاده کنید تا احساس گرمای کمتری داشته باشید.

رنگ لباس های خود را تغییر دهید

در پوشیدن لباس هایی با رنگ هایی شاد مانند آبی، زرد یا قرمز درنگ نکنید تا ظاهری سرشار از انرژی را در تابستان به نمایش بگذارید. همچنین بتوانید تفاوتی در رنگ هایی که می پوشید ایجاد نمایید. تابستان بهترین فصل برای تغییر رنگ در لباس های شماست.

در انتخاب و خرید لباس ها حوصله کافی داشته باشید

می توانید لباسی را به سرعت خریداری کنید و همانقدر سریع نیز از خرید خود پشیمان شوید. اگر می خواهید از پوشش خود راضی باشید، حتماً همراه با دوستی با سلیقه به مراکز خرید بروید و سعی کنید مدل های مختلفی را بررسی و پرو نمایید. اگر در زمان خرید کمی حوصله داشته باشید، لباس های متناسب با اندام ،ظاهر و استایل خود خواهید یافت و رضایت شما از خرید، به میزان قابل ملاحظه ای بالاتر می رود.

منبع: stitchfix 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر