ماهان شبکه ایرانیان

برگزیده گرایش مد رایج در دهۀ ۷۰ تا ۹۰ (بخش اول)

در این مجموعه مطالب لیستی از گرایش مد متعلق به دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ میلادی که تقریباً ناپدید شده اند را بررسی خواهیم کرد

برگزیده گرایش مد رایج در دهۀ 70 تا 90 (بخش اول)

در این مجموعه مطالب لیستی از گرایش مد متعلق به دهه های 70، 80 و 90 میلادی که تقریباً ناپدید شده اند را بررسی خواهیم کرد. این گرایش ها احتمالاً دوباره با قدرت به عرصه مد و سبک پوشش روز بازمی گردند.
احتمال دارد این بازگشت از پیدایش آنها نیز قدرتمندتر باشد. دنیای مد حالت چرخه ای دارد. از این رو بازگشت گرایش مد دهه ی 70 و 80 چیز عجیبی نخواهد بود. همین حالا نیز بسیاری از گرایش های دهه ی 80 و 90 دوباره دیده می شوند. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

این را هم بخوانید:

بخش دوم
بخش سوم

بلوز آستین‌پفی سفید

با پوشیدن این بلوزهای زیبا و سفیدرنگ ظاهری شبیه به شخصیت نقش اول رمان های عاشقانه پیدا می کنید. آستین این پیراهن های سفید که اوج آن مربوط به دهه ی 70 می شود پف کرده و چین دار است. البته رنگ های متفاوت این بلوز نیز ظاهر زیبایی خواهد داشت. نوع یقه باز این بلوز از انواع دیگر محبوب تر است.

شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا گشاد

این مدل برای افرادی که در جین های لوله تفنگی و راسته ظاهر جذابی ندارند گزینه ی مناسبی است. گرایش مد زیبا که همین الان نیز می توان آن را در خیابان مشاهده کرد. البته شلوارهای دمپا ناقوسی که دمپای آنها بسیار گشاد است مورد بحث ما نیستند.

گردنبند چوکر

گردنبند چوکر

چوکر یک لوازم جانبی و گرایش مد بی نظیر است. اگر رنگ مناسب چوکر با لباستان هم خوانی داشته باشد ظاهر فوق العاده ای پیدا می کنید.

حلقه حالت

حلقه حالت

این حلقه یا انگشترهای جادویی و زیبا در سال 1975 توسط 2 مخترع اهل نیویورک جاش رینولدز (Josh Reynolds) و ماریس امبتس (Maris Ambats) معرفی شدند. رنگ این انگشتر بسته به دمای بدن فردی که آن را پوشیده است تغییر می کند. ماده درون این حلقه دارای حالت گرمارنگی (Thermochromism) است. کریستال مایع نمونه ی خوبی برای استفاده در حلقه حالت است. این انگشتر زیبا طی دهه 70 و 80 یک گرایش مد بسیار جذاب بود.

تاپ و بلوز یقه هالتر

بلوز یقه هالتر

در صورتی که این تاپ را با شلوار جین فاق کوتاه بپوشید ظاهر فوق العاده ای خواهید داشت.

گردنبند مردانه

ظاهر بسیار جذابی که یک گردنبند برای آقایان به ارمغان می آورد را نمی توان نادیده گرفت. به احتمال زیاد دوباره گردنبند راه خود را به گردن آقایان باز کند. البته زنجیر از گردنبند داستانی جداگانه دارد. زنجیر هنوز هم یک گرایش مد پرطرفدار است.

گرایش مد گرانج

سبک گرانج دهه ی 90 هنوز هم دارد نفس می کشد. به احتمال زیاد منتظر بازگشت از میان خاکسترهاست. منتظر یک بازگشت متفاوت از گرانج باشید.

 

موی بلند مردانه

مدل موی بلند مردانه

البته موهای بلند برای هرکسی مناسب نیست. این مدل مو در برخی افراد به طرز شگفت انگیزی جواب می دهد. بدون شک کسی با موهای بلند برد پیت (Brad Pitt) طی دهه 90 میلادی مشکلی ندارد.

گوشواره های بزرگ

گوشواره های بزرگ

گوشواره های بزرگ همیشه در صحنه گرایش مد سعی در بالا کشیدن خود داشته اند. کمی بالا و پایین وجود خود را به رخ رقبای کوچک خود کشیده اند. اکنون به نظر می رسد برنامه ای اساسی برای ورودی قدرتمند به دنیای مد داشته باشند.

ساق پوش

ساق پوش یا ساق گرمکن های بافتنی بانوان در فصل سرما ظاهر جذاب و متفاوتی ایجاد می کنند. البته باید ساق پوش ها با سبک پوشش شما، هم خوانی داشته باشد.

شما نیز گرایش مد مورد علاقه ی خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. از دید شما کدام مورد می تواند دوباره به عرصه ی مد و پوشاک بازگردد؟ شاید هیچکدام!؟

منبع: ranker

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان