۱۵ طرح پیراهن تابستانی که گل گلی نیستند

فصل گرماست و زمان پوشیدن لباس های سبک و پر نقش و نگار. درست است که طرح های گلدار برای این فصل محبوب ترین هستند، اما بد نیست چند طرح های غیر گلدار زیبا و جذاب را هم ببینید

فصل گرماست و زمان پوشیدن لباس های سبک و پر نقش و نگار. درست است که طرح های گلدار برای این فصل محبوب ترین هستند، اما بد نیست چند طرح های غیر گلدار زیبا و جذاب را هم ببینید.شکی وجود ندارد که تابستان و گل، دو یار جدانشدنی هستند. هر جا که چشم بگردانید، طرح های گل گلی، لباس های گلدوزی شده و کیف هایی که با گل های پارچه ای تزئین شده اند. اما این بدان معنی نیست که طرح های گل گلی، تنها انتخاب شما برای این فصل هستند. حالا 15 طرح پیراهن تابستانی را برایتان گلچین کرده ایم که حتی یک شکوفه ساده هم در طراحی خود ندارند، اما زیبا و جذابند.

پیراهن گره ای راه راه

پیراهن خنک و سبک با پارچه راه راه و کمربندی که اندامتان را زیباتر نشان می‌دهد، لباسی است که باید برای روزهای گرم تابستان در کمدتان داشته باشید.

پیراهن زرد به رنگ خورشید

چه کسی به پیراهن گلدار نیاز دارد، وقتی می‌تواند روزش را با این پیراهن زرد زیبا، درخشان تر کند؟

پیراهن سوزن دوزی شده رنگی

به پیراهن های سوزن دوزی شده کلاسیک، رنگ و لعابی تازه داده و رنگ های شاد و زنده مثل قرمز و نارنجی را امتحان کنید.

رنگ های جواهری

پیراهن تابستانی با طرح و نقش هندسی و رنگ های جواهری انتخاب کنید تا فاصله بین تابستان و زمستان را با این رنگ های زیبا پر کنید.

پارچه چهارخانه ریز یا گینگهام

پیراهن های چهارخانه ریز که به آنها گینگهام (Gingham) هم می‌گویند، تنها مختص پیک نیک نیستند. این مدل پیراهن تابستانی را هم به مدل هایی که برای عروسی های آینده در نظر گرفته اید، اضافه کنید.

طرح بوته و برگ

با پارچه هایی که طرح بوته و برگ دارند، به تابستان سلام کنید. اما دقت کنید که برای ظرافت و ابتکار بیشتر، این طرح ها، به هر رنگی غیر از رنگ سبز باشند.

رنگ پاستلی

یک پیراهن آزاد و ساده ماکسی به رنگ غروب خورشید یا یک رنگ پاستلی ملایم، بهترین انتخاب برای دورهمی یا پیک نیک آخر هفته است.

پیراهن توری دخترانه

پیراهن راه راه سفید و سیاه که تلفیقی از تور و پارچه است، سبکی جدید و زیبا به پیراهنی دخترانه و ساده می‌دهد.

پیراهن سبز ارتشی

وقتی هوا گرم است، پیراهن سبز ارتشی تان را به تنهایی بپوشید و وقتی که هوا رو به سردی رفت، آن را با یک بلوز یقه بسته راه راه ترکیب کنید.

پیراهن رنگی رنگی

مطمئنا انتخاب شما برای رفتن به ساحل، یک پیراهن رنگی رنگی و شاد است، اما چرا همین پیراهن را برای دور همی ناهار آخر هفته نپوشید؟

پیراهن بی شانه کتان

پیراهن بی شانه کتان یا جین، جذاب تر از یک پیراهن آزاد و ساده و اتفاقاً مد روز است. امتحان کنید.

پارچه طرحدار سه رنگ

ترکیب سه پارچه با یک طرح اما از رنگ های مختلف، این لباس را مجلل و زیبا کرده، اما باور کنید به همان اندازه ای که باید، راحت است.

آستین چین دار

پیراهن ساده و گشادتان را با چین دور آستین و راه راه های رنگی، جذاب تر کنید.

پیراهن صورتی روشن

یک پیراهن ساده به رنگ صورتی روشن، هم شیک و جذاب است و هم بدون اینکه هیچ تلاشی بکنید، همه نگاه ها را به خود خیره خواهد کرد.

تلفیق راه راه عمودی و افقی

تلفیق پارچه های راه راه عمودی و افقی با هم، سبکی جدید و زیباست که نه اندامتان را چاق نشان می‌دهد و نه ساده و یکنواخت است.

منبع: Purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر