راهنمای خرید لباس نیمه رسمی مردانه : در خانه دوم خود چه بپوشیم؟ (بخش اول)

هر فرد شاغلی میزان قابل توجهی از وقت خود را در محل کار و در کنار همکاران خود می گذراند پس بد نیست اگر به پوشش محل کارمان نیز توجه کنیم. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا با انواع لباس نیمه رسمی مردانه مناسب برای محل کار آشنا شوید.

هر فرد شاغلی میزان قابل توجهی از وقت خود را در محل کار و در کنار همکاران خود می گذراند پس بد نیست اگر به پوشش محل کارمان نیز توجه کنیم. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا با انواع لباس نیمه رسمی مردانه مناسب برای محل کار آشنا شوید.

مطالب مرتبط

بخش دوم

پس از اتمام مراحل استخدامی و موفقیت در مصاحبه‌های پی درپی، بالاخره موفق شده‌اید که در موقعیت شغلی رویایی خود استخدام شوید. قبل از هر چیز بگذارید به شما تبریک بگوییم. اما، اکنون دیگر وقت فکر کرده به این موضوع رسیده که باید در 6 روز کاری خود در هفته چه بپوشید؟ بسیاری از آقایان به سراغ اولین فروشگاه لباس مردانه‌ در نزدیکی خود می‌روند و اولین کت و شلواری که به چشم می‌خورد را خریداری می‌کنند. علاوه بر آن، این دسته از آقایان معمولاً خرید خود را با انتخاب چند پیراهن مردانه نامناسب به پایان می‌برند اما، ما در تحریریه بامیلو بلاگ معتقدیم که دیگر وقت تغییر فرا رسیده است.

اولین چیزی که باید در این زمینه در نظر داشته باشید، انتخاب لباس با اندازه مناسب است. مهم نیست که باید در محل کار خود پوشش رسمی داشته باشید یا راحت و خودمانی. اما اگر چیزی که بر تن می‌کنید، خواه کت و شلوار و خواه تی‌شرت، باید اندازه مناسبی داشته باشد. اگر لباسی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد، بلافاصله پس از پوشیدن آن ظاهری شیک‌تر پیدا خواهد کرد و در مقابل، پوشیدن لباسی که برای فردی درشت اندام تر تهیه شده، از میزان جذابیت و خوش‌پوشی شما می‌کاهد. اگر هنوز نمی‌دانید چگونه باید اندازه مناسب را انتخاب کنید، به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

نکته کلیدی در خرید لباس نیمه رسمی مردانه شاید یکی برای بسیاری بدیهی باشد، اما تکرار آن خالی از لطف نیست. در این زمینه، همیشه لباس‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی با یکدیگر ست و هماهنگ شوند. به عبارت دیگر، به دنبال لباس‌هایی مانند کت تک، شلوار پارچه‌ای، پیراهن مردانه، کراوات، ژاکت، سویی‌شرت، کفش‌های شیک و موقر و صد البته، کیف مردانه بگردید.

لباس نیمه رسمی مردانه: کت تک

لباس نیمه رسمی مردانه

برای این‌که بتوانید به راحتی کت‌های خود را با سایر لباس‌ها خود هماهنگ کنید، پیشنهاد ما خرید سه نوع کت تک از سه نوع پارچه گوناگون است. همچنین، مطمئن شوید که هنگام بلند کردن دست، قسمت زیر بغل کت کشیده نمی‌شود. این مساله و نیز، آستین‌های باریک باعث می‌شود که هم ظاهری با وقار داشته باشید و هم دچار محدودیت حرکتی نشوید. ضمنا، توصیه می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که شانه‌هایی محکم‌تر و ساختارمند داشته باشد زیرا برای استفاده در محیط کار مناسب‌تر هستند.

وجود یک کت پنبه سورمه‌ای، یک کت فاستونی طوسی و یک کت مخمل نخودی در کمد لباس‌های شما باعث می‌شود که به راحتی به توانید آن‌ها را با تقریبا هر لباس دیگری ست کنید. کت تک سورمه‌ای پوششی کلاسیک و جاودانه محسوب می‌شود که می‌توان آن را هر روز هفته پوشید. در روزهای خنک پاییزی نیز، هیچ چیزی به اندازه یک کت فاستونی طوسی و یک شال سبک نمی‌تواند ظاهری شیک و مناسب فصل رقم بزند. دست آخر نیز، کت مخمل کبریتی نیز جزئیاتی ظریف و بازیگوشانه به تیپ کلی شما اضافه می‌کند. البته، فراموش نکنید که راه‌راه‌های کبریتی چنین کتی به رنگ نخودی بهتر است تا میزان ممکن باریک باشند.

لباس نیمه رسمی مردانه: سویی‌شرت و ژاکت

لباس نیمه رسمی مردانه

همانطور که در آن سریال معروف شنیدیم، زمستان در راه است…

اگر قرار است یکی از این دو مدل لباس را در محل کار خود بپوشید، نوع درست و مناسب آن را انتخاب کنید. به عبارت دیگر،‌ به دنبال مدلی بگردید که گشاد نباشد، اما در عین حال بتوان آن را روی پیراهن مردانه و زیر کت پوشید.

خواهش می‌کنیم که از انتخاب رنگ‌ها و مدل‌های بیش از حد نوآورانه خودداری کرده و صرفا به سادگی هرچه تمام‌تر اکتفا کنید. در این زمینه هم اکیدا توصیه می‌کنیم گزینه‌ای را انتخاب کنید که زیر بغل تنگی نداشته باشد و همچنین، قد آن از روی کمربند بلند تر نشود. اگر سویی‌شرت یقه هفت می‌پوشید، ترجیحا کراوات را فراموش کنید اما، اگر ژاکت را ترجیح می‌دهید همیشه کراوات بزنید. در مورد دوم، فراموش نکنید که همیشه دو دکمه پایینی ژاکت را باز بگذارید.

دست آخر، توصیه ما این است که از هر کدام از این موارد دو عدد و به رنگ‌های سورمه‌ای و طوسی خریداری کنید. هر دوی این رنگ‌ها به سادگی با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شوند و ظاهری فوق‌العاده به ارمغان می‌آورند.

لباس نیمه رسمی مردانه: پیراهن

لباس نیمه رسمی مردانه

اولین چیزی که باید برای پیدا کردن پیراهن ایده‌ال بر روی آن تمرکز کنید، اندازه مناسب و خواب درست پیراهن بر روی بدن است. سپس می‌توانید موارد دیگری مانند رنگ پیراهن را مد نظر قرار دهید. توصیه می‌کنیم کار را با خریدن پیراهن‌هایی به رنگ سفید، آبی روشن و صورتی آغاز کنید زیرا آن‌ها رنگ‌هایی کلاسیک به شمار می‌روند که باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشند. پس از آن، می‌توان به رنگ‌ها و طرح‌های جسورانه تر هم فکر کنید و پیراهنی زرد رنگ، یا راه راه آبی و یا حتی چهار‌خانه سبز رنگ هم خریداری کنید.

البته، اگر مایلید قید کت و ژاکت را بزنید و تنها یک پیراهن بر تن کنید، شاید بد نباشد گزینه‌های دیگری را هم بررسی نمایید. به عنوان مثال، یک پیراهن آستین کوتاه به رنگ خاکی، درست مانند آن‌چه ماجراجویان می‌پوشند، و یا یک پیراهن چهار‌خانه با رنگی جسورانه می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما به شمار بیایند. در هر صورت، نکته‌ مهم این است که یقه پیراهن باید بیشتر رسمی باشد تا خودمانی. یک یقه شل و بدون فرم هیچ‌وقت برای ظاهر هیچ کس مفید نبوده، نیست و نخواهد بود.

در بخش بعدی راهنمای خرید لباس نیمه رسمی مردانه به سایر مواردی می‌پردازیم که هر مرد خوش‌تیپی باید برای پوشیدن در محل کار در کمد لباس خود داشته باشد. دیدگاه‌های خود را با بامیلو بلاگ در میان بگذارید.

منبع: FashionBeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر