مراسمی که باشکوه برگزار شد؛

جشن ۳۰ هزارنفری بسیجیان در ورزشگاه امام رضا(ع) الگویی برای فوتبال

برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در ورزشگاه امام رضا (ع) با حضور بیش از ۳۰ هزار زن و مرد می‌تواند الگویی برای برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه باشد.

جشن 30 هزارنفری بسیجیان در ورزشگاه امام رضا(ع) الگویی برای فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه امام رضا(ع) روز دوم آذرماه میزبان بیش از 30 هزار زن و مرد بسیجی بود که به خاطر پیروزی بزرگ جبهه مقاومت گرد هم آمدند و در مراسمی باشکوه این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. 

این ورزشگاه که یکی از مجهزترین و بهترین ورزشگاه های ایران و خاورمیانه است به دلایل مختلف کمتر میزبان برگزاری مسابقات فوتبال بود و برخی مسئولان با این توجیه که نمی‌شود حضور پرتعداد تماشاگران را کنترل کرد از برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه جلوگیری می‌کردند. 

این در حالی است که تیم‌های پدیده و سیاه جامگان به خاطر استفاده نکردن از این ورزشگاه ناگزیر به برگزاری دیدارهایشان در ورزشگاه ثامن هستند که از شهر بسیار دور است و حضور تماشاگران با خطرات زیادی همراه است. 

برگزاری مراسم باشکوه جشن مقاومت که با حضور بیش از 30 هزار زن و مرد همراه بود نشان داد مسئولان فوتبال نیز می توانند با الگو گرفتن از چنین مراسم هایی از پتانسیل این ورزشگاه استفاده کنند و دو نماینده مشهد از امکاناتی که دارند به خوبی و برای خوشحالی مردم استفاده کنند.

به نظر می رسد هماهنگی بین مسئولان تصمیم‌گیر در مشهد می تواند مشکلات و موانع سر راه را بردارد و زمینه برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه امام رضا را فراهم کند. ضمن اینکه در خوش بینانه‌ترین حالت برای دیدارهای پدیده و سیاه‌جامگان با تیم هایی غیر از استقلال و پرسپولیس کمتر از 5 هزار نفر به ورزشگاه می روند و همین امر کار را آسانتر می‌کند. 

شاید تنها در دیدارهایی که نمایندگان مشهد با استقلال و پرسپولیس دارند بیش از 30 هزار نفر به ورزشگاه بروند که این را هم می توان با هماهنگی مسئولان بدون مشکل برگزار کرد. مسئولان ورزش و فوتبال مشهد باید با برگزاری نشست های مشورتی و هماهنگی با سایر نهادها و مسئولان زمینه استفاده از این ورزشگاه را فراهم کنند تا علاقمندان مشهدی با آرامش بیشتری مسابقات را تماشا کنند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر