فقط به ۵ مدل کیف در زندگی نیاز دارید

همه ما به خرید لباس و اکسسوری های جدید علاقه مند هستیم، ولی بعضی از مواقع این خریدها ضرورتی ندارند و شاید هیچ وقت نتوانیم به درستی از آن ها استفاده کنیم

همه ما به خرید لباس و اکسسوری های جدید علاقه مند هستیم، ولی بعضی از مواقع این خریدها ضرورتی ندارند و شاید هیچ وقت نتوانیم به درستی از آن ها استفاده کنیم. اما اگر اجناس بهتر و با کیفیت بالاتری را را خردیداری کنید، مطمئناً می توانید کمتر خرید کنید و فقط آن چیزی که واقعاً می خواهید را بخرید. در این مطلب به معرفی 5 کیف که که باید حتماً در کمد لباس هایتان داشته باشید، می پردازیم. این 5 کیف را می توانید با استایل های مختلف استفاده کنید.

یک کیف دستی رسمی و شیک

این کیف می تواند یک کیف گرانقیمت با دسته هایی ایستاده باشد. می توانید بدون اینکه بخواهید خیلی رسمی باشید از آن استفاده کنید. رنگ آن می تواند خاکستری، آبی تیره، مشکی یا قهوه ای روشن باشد. می توانید آن را بدون اینکه نگران از مد افتادنش باشید، همیشه مورد استفاده قرار دهید. به علاوه چنین کیفی فضای کافی برای وسایل مورد نیاز روزانه شما را دارد، بدون اینکه احساس سنگینی نسبت به آن داشته باشید.

یک کیف رو دوشی چرمی

این کیف ها بسیار با کیفیت هستند و شما می توانید تا مدت زیادی از آن استفاده کنید. بهتر است رنگ این نوع تیره باشد و از تزیینات جزیی برخوردار باشد. سایز استاندارد آن ها به شما اجازه می دهد که از تعطیلات یا خرید، بدون اینکه دست هایتان درگیر نگهداری کیفتان باشد لذت ببرید.

یک کیف دستی محکم و جادار

گاهی اوقات نیاز دارید کیفی داشته باشید که بتوانید همه زندگیتان را در آن قرار دهید و با خود ببرید. البته یک کیف دستی یا دوشی نمی تواند این نیاز را برطرف کند. در این شرایط یک کیف محکم و بزرگ که طراحی پیچیده ای نداشته باشد، کاربردی خواهد بود. فقط باید آن قدر فضا داشته باشد که بتواند کل وسایل شما را در خود جای دهد.

یک کیف دستی کوچک و بامزه

در واقع کیف های دستی که مناسب مهمانی ها هستند، نمی توانند برای یک پیاده روی بعداز ظهر مناسب باشند، اما در عین حال کیف های دستی پارچه ای کمی بزرگتر می تواند برای این مواقع کاربردی تر باشند.  این نوع کیف ها نیاز روزانه شما را برای کیفی که همیشه همراهتان باشد برطرف می کنند و برای استفاده در محل کار ها هم مناسب هستند، همچنین می توانید آنها را در کیف های بزرگترتان نگهداری کنید و برای مواقعی که لازم است از آن ها استفاده کنید.

یک کیف پارچه ای سبک، بزرگ و محکم

یک کیف جادار و زیبا گزینه انتخابی بسیار مناسبی خواهد بود. این نوع کیف ها می توانند انتخاب مناسبی برای تعطیلات آخر هفته باشند. همچنین می توانند برای حمل وسایل و لباس های باشگاه شما کاملاً کاربردی باشند. مطمئناً برای باشگاه شما نیازی به کیفی که جیب های زیادی دارد نخواهید داشت.

بهتر است قبل از خرید هر نوع کیفی در ابتدا نیازهای واقعی خودتان را کشف کنید تا بتوانید خرید بهتری داشته و کیفی که مناسب تر و کاربردی تر باشد برای خود تهیه کنید.

منبع: purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان