ماهان شبکه ایرانیان

۸ دلیل تزیین اتاق با تابلو یا قاب عکس بزرگ

ذهن خودتان رو از هر هرج و مرجی رها کنید. در این مطلب قصد داریم موضوعات مختلف و ایده های جالب برای دکوراسیون محیط شما بیان کنیم

ذهن خودتان رو از هر هرج و مرجی رها کنید. در این مطلب قصد داریم موضوعات مختلف و ایده های جالب برای دکوراسیون محیط شما بیان کنیم. به طور مثال می توانید با نصب تابلو یا قاب عکس بزرگ محیط کار یا خانه خود را زیباتر کنید. فراموش نکنید لذت بخش کردن زندگی به سادگی و آسانی قابل دستیابی است. به جای استفاده از تعداد زیادی قاب عکس کوچک، عکس هایی با مقیاس و اندازه های بزرگ را برای دیوارتان در نظر بگیرید.

اگر به دنبال اعمال تغییراتی هستید و می خواهید گامی ورای آثار هنری آویخته شده بر دیوار بردارید، قاب عکس هایی بزرگ را در نظر بگیرید. چرا که پاک کننده های بزرگی برای سطوح از آلودگی های بصری هستند. قاب عکس هایی بسیار بزرگ (عمدتاً 50 سانتی متر یا بزرگتر) به طرزی متحیرانه بزرگ و مهیج بوده و تمامی دیوار محل نصب خود را به خود اختصاص می دهند. در این مطلب 8 دلیل برای ایجاد فضایی برای قاب عکس هایی با سایز بزرگ ارائه کرده ایم.

یک قاب عکس بزرگ می تواند هزینه کمتری نسبت به یک دیوار پر از قاب های کوچک داشته باشد

اگر دیوار شما ترک برداشته و در حال آسیب دیدن است، به یاد داشته باشید که می توانید از عکس ها ی بزرگ با قاب های زیبا استفاده کنید. این کار هزینه کمتری در مقابل قاب عکس های کوچک دارد. از هر گالری یا فروشگاه آنلاینی می توانید قاب عکس های دلخواهتان را سفارش دهید.

قاب عکس های سایز بزرگ می توانند تصویر افراد واقعی باشند

عکسی با ارزش و به یادماندنی از یک مسافرت خانوادگی یا رویدادی که شما آن را دوست دارید، می تواند اثری بسیار برجسته و خاطره ای شیرین باشد. همراه با گستره خدمات و سرویس هایی که هم اکنون در دسترس هستند، بسیار ساده تر از آن چیزی که فکر می کنید می توان یک قاب عکس در مقیاس بسیار بزرگ را پرینت کرده، به صورت پوستر در آورده یا حتی به مشابه کاغذ دیواری از عکس مورد علاقه خود فراهم کنید.

راهنمایی: اگر می خواهید یکی از عکس های خانوادگی خود را به سایزی بزرگ تبدیل کنید، مطمئن شوید که عکس مورد تقاضای شما به وسیله با کیفیت ترین دوربین موجود انداخته شده باشد و دارای کیفیتی درخور و مناسب باشد. عکس های گرفته شده توسط دوربین تلفن همراه همواره در حال بهبود کیفیت هستند اما وقتی که می خواهید عکسی را تا این سایز بزرگ کنید، باید توجه داشته باشید که به بیشتر ابعاد تصویر و وضوح در کیفیت عکس انداخته شده، نیازمند هستید.

قاب عکس های بزرگ خانه را شبیه یک گالری می کنند

این کار تمرکزی گالری مانند می طلبد. موزه ها و گالری ها آثار هنری را با مزیت فضای سفید احاطه کننده اطراف یک قطعه برای بهتر به تصویر کشیدن اثر به ما ارائه می کنند. موضوعی که شما به خوبی می توانید از آن در خانه استفاده کنید. یک عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را به سادگی در جایی نصب کنید که فضایی مناسب برای تنفس اطراف خود داشته باشد و بدین صورت شما کاملاً موضوع مطلوب خود را تفهیم کرده اید.

یک عکس بزرگ با فضاهای کوچک به خوبی جور می شود

یک عکس بسیار بزرگ جایگاه خودش را هنگامی که آن اتاق با عکس های کوچک احاطه نشده، باز می کند. تأثیر کلی این کار واقعاً تکان دهنده است اما تمیز و راهی آسان و کوتاه برای شفاف و مدرن نشان دادن دکوراسیون داخلی اتاق می باشد.

می تواند شما را به مکان رویاهایتان ببرد

خواه خاطر شما، شما را به طبیعت وحشی بیگ سور یا خیابان های روم بکشاند؛ مطمئن باشید که یک قاب عکس می تواند تصویری جادویی را برای شما خلق کند. یادآوری جاهایی را که از آن دیدن کرده اید، راهی مناسب و مطلوب برای برانگیخته کردن روح جاری زندگی در علاقه به سیاحتی گذشته یا آینده خواهد داشت.

می تواند فضای بیرون را به داخل آورد

به سادگی نگاه کردن به درختان با برگ های پر و سبز رنگ می تواند به ما حس آرامش و آسایشی را القا کند. با نصب کردن قاب عکسی بزرگ – حتی به اندازه کل دیوار پیش روی شما – از طبیعتی که مطلوب شماست، خود را در زیبایی و جلوه گری طبیعت غوطه ور کرده حتی اگر در وسط یک شهر شلوغ و بی طبیعت در حال زندگی کردن هستید.

می تواند حس و حال صاحبخانه را منتقل کند

یک قاب عکس بسیار بزرگ می تواند حالتی خاص و واحد را در مسیری که شما می خواهید ارائه کند. بر خلاف قاب عکس های کوچک زیادی که هرگز نمی توانند این فضا را ایجاد کنند. از علامت هایی خنده دار و مضحک گرفته تا عکاسی های سیاه و سفید خیره کننده؛ اینها موضوعات و شیوه هایی هستند که بر هر حسی نشسته و همواره قطعه ای از آن هست که شما را نگه داشته و حسی را که دنبال آن هستید برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کارها را آسان تر می کند

یکی را نصب کرده و کار تمام می شود. به همین سادگی. با استفاده از یک قاب عکس بسیار بزرگ، تراز کردن ها و میخ کوبیدن های بسیار بسیار کمتری را خواهید داشت و بنابراین شما بهترین قسمت این ماجرا را از آن خود خواهید کرد، به عقب برگشته، لم داده و از قطعه هنری زیبایی که آن را می پسندید، لذت خواهید برد.

منبع: houzz 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان