۱۰ مدل شلوارک برای بانوان بالای ۳۰ سال خوش پوش

در روزهای گرم تابستان، پوشیدن شلوارک، انتخاب مناسبی برای غلبه بر گرماست. انتخاب شلوارک برای بانوان بالای ۳۰ سال کار ساده ای به نظر می رسد، پس با ایده های تازه و جالب تابستانی این لباس ها با ما همراه باشید.

در روزهای گرم تابستان، پوشیدن شلوارک، انتخاب مناسبی برای غلبه بر گرماست. انتخاب شلوارک برای بانوان بالای 30 سال کار ساده ای به نظر می رسد، پس با ایده های تازه و جالب تابستانی این لباس ها با ما همراه باشید.

وقتی 20 ساله هستید و نمی‌توانید گرمای هوا را تحمل کنید، پوشیدن یک شلوارک جین در تمام طول روز کار ساده ای به نظر می‌رسد. اما امروز که یک خانم جوان و متشخص هستید، شلوارک یکی از سخت ترین انتخاب هاست، چرا که شلوارک ها خیلی خیلی کوتاه شده اند. این 15 مدل شلوارک، هم قد مناسبی دارند و هم استایل زیبایی به شما می بخشند. در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل هستند.

1-شلوارک فاق بلند کتان

شلوارک فاق بلند و کمی گشاد، نسخه بهبود یافته شلوارک های تنگ و کوتاه است.

2-شلوارک راه راه

پارچه راه راه لطیف و براق ابریشم مانند، برای شلوارک هم خنک است و هم زیبا. پس برای پوشیدن کنار ساحل، خوب به آن فکر کنید.

3-شلوارک کتان با رنگ روشن

رنگ روشن ممکن است توجه ها را به خود جلب کند، اما سبک تابستانی این شلوارک طوری است که هم مناسب سن شماست و هم زیبایی و خوش پوشی شما را تکمیل می کند.

4-شلوارک ساده برای استفاده روزانه

اگر باید تمام روز به دنبال بچه ها بدوید و فعالیت کنید، این شلوارک ساده می‌تواند گزینه مناسبی باشد چون آلودگی های روی آن به راحتی دیده نمی‌شود.

5-شلوارک نخی طرح دار

این شلوارک با رنگ سفید و طرح های رنگی، بهترین انتخاب برای کنار ساحل و استخر است.

6-شلوارک کمر کشی

این شلوارک راحت و ساده که پارچه آن ضد چروک و بسیار خنک است، به اندازه همان شلوارکی که در باشگاه می‌پوشید و برای ورزش کردن با آن راحتید، برایتان پر کاربرد و راحت خواهد بود.

7-شلوارک کتان سفید

شاید پوشیدن شلوارک تنگ سفید و کتانی کار سختی باشد، اما مطمئن شوید که به اندازه کافی راحت است، بعد از زیبایی و سبک آن لذت ببرید.

8-شلوارک گلدوزی شده

رنگ و طرح این شلوارک چشم ها را به خود خیره می کند و به شما وقار و سبکی شکیل می‌بخشد.

9-شلوارک جین

شلوارک جین علاوه بر استایل زیبا، این خاصیت را دارد که رنگ تیره تر، شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

10-شلوارک برمودا

نظر منفی ای که نسبت به این شلوارک ها وجود دارد این است که تن خور مناسبی ندارند. اما راه حل ساده است: شلوارکتان را به اندازه کافی تنگ انتخاب کنید تا شل و گشاد نباشد و البته به خاطر داشته باشید هرگز شلوارک برمودا را با کفش پاشنه بلند نپوشید.

 

حالا همه نکات و ایده های لازم برای خرید شلوارک مناسب را می‌دانید. کافی است کمی سلیقه به خرج داده و انتخاب کنید.

منبع: Purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان