ماهان شبکه ایرانیان

توسط مدرسه سینمایی عمار

فراخوان گردآوری سوژه‌های «پیشرفت» منتشر شد/ ۴۰ سال تجربه انقلابی

فراخوان گردآوری سوژه‌های «پیشرفت» در مدرسه سینمایی عمار منتشر شد.

فراخوان گردآوری سوژه‌های «پیشرفت» منتشر شد/ 40 سال تجربه انقلابی

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در نظر دارد در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، طرح ها و ایده‌های عموم مخاطبان را در حوزه «پیشرفت» جمع‌آوری و برای تولید آثار مستند استفاده کند.

در توضیح این فراخوان آمده است: کارآمدی شامل همه مدیران، سازمان‌ها و نهادهایی است که زاییده انقلاب اسلامی و با اخلاص و پشتکار مشغول حل مشکلات مردم و خدمتگذاری به آنان هستند. در همین راستا، مدیران با اخلاص و گمنام همچون حاج عبدالله والی از مصادیق مهمِ سوژه‌ای در این طرح هستند.

از جمله موارد مطرح شده در این فراخوان می‌توان به مسایل زیر اشاره کرد:

جوانان روستایی که با وجود نارسایی ها و کمبودها در روستا مانده اند و مجاهدانه زحمت می‌کشند تا کسب رزق و مشکلات روستا را رفع کنند و سایر جوانان را به روستا باز گردانند، قهرمان های مستند ما می‌توانند باشند.

جوانان جهادگری که راه جهاد سازندگی را ادامه می‌دهند و خارج از هیاهوهای رسانه‌ها مشغول رفع مشکلات روستاییان و کپرنشینان هستند، این افراد قطعاً دستاورد انقلاب اسلامی هستند و باید در شناساندن آنان کوشید.

پیشرفت های علمی، نظامی، امنیتی، کشاورزی و... سوژه‌های بسیار جذابی برای تبدیل شدن به مستند دارند. پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که منجر به قطع وابستگی و استقلال کشور شده‌اند، بسیار مهم هستند و مصادیق زیادی درباره این مسایل می‌توانند به عنوان سوژه  مطرح شوند.

همچنین اتّکا به توان داخلی، توانمندسازی نیرو و استعدادهای بومی و غلبه بر تحریم‌ها، دیگر زمینه‌هایی هستند که برای ساخت مستند می‌توانند به عنوان سوژه انتخاب شوند.

علاقه‌مندان تا پایان آذر ماه می‌توانند سوژه‌های خود در حوزه پیشرفت‌ها و دستاوردهای روستایی، مدیریت جهادی و پیشرفت علمی را به آدرس ammar.mostanad@gmail.com و یا به آی دی @Pishraft1396 در تلگرام ارسال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان