سرهنگ مهدیدخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های کردستان

جانشین مرزبانی کردستان از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی آبان ماه سال جاری در نوار مرزی استان خبر داد.

کشف بیش از 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های کردستانسرهنگ علی مهدیدخت جانشین مرزبانی کردستان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در راستای کنترل و رصد مرز‌های استان کردستان، مرزبانان این فرماندهی در آبان ماه سال جاری در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی، یک میلیون و 280 هزار و 120 نخ سیگارت خارجی و 512 هزار و 910 عدد مواد محترقه را کشف کردند.

وی در ادامه به کشف بیش از سه هزار لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله‌های مرزی اشاره کرد و افزود: کشف 24 هزار و 121 قلم لوازم آرایشی-بهداشتی از دیگر اقدامات شاخص مرزبانی استان در ماه گذشته بود.

جانشین مرزبانی کردستان با اشاره به دستگیری 19 عابر غیرمجاز، تصریح کرد: همچنین طی این مدت 3 قاچاقچی و 6 متجاوز مرزی دستگیر و 8 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز متوقف شد.

سرهنگ مهدیدخت خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کل کالا‌های کشف شده توسط مرزبانی استان در آبان ماه سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان با مرزبانان در کنترل نوار مرزی، گفت: پدیده قاچاق لطمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده و در این راستا مرزبانان این استان به طور شبانه روزی در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرز‌ها تلاش می‌کنند و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشورمان خواهند شد.

کشف و ضبط بیش از 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر