گل محمدی در گفتگو با مهر:

اگر سندی مبنی بر مالکیت جهانیان در تیم نفت وجود دارد ارائه کنند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: مجمع واگذاری نفت از نظر ما مالک باشگاه است و هیچ سند واگذار شده از سوی باشگاه به جهانیان ندیدیم که نشان دهد وی مالک است.

اگر سندی مبنی بر مالکیت جهانیان در تیم نفت وجود دارد ارائه کنند

رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات اخیر نماینده مجمع باشگاه نفت تهران عنوان کرد: در مورد اسناد نفت تهران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته ای که مهندس مهدی دبیرش است نظر می دهند ولی تا آن جایی که من اطلاع دارم اسناد این تیم مورد قبول واقع نشد.

وی در خصوص تهدید افشاگری تاجیک نماینده باشگاه نفت تهران از برخی نهادها عنوان کرد: آقای تاجیک خودش به خوبی می داند عدم انتقال سهام باشگاه به جهانیان به دستور مقام قضایی صورت گرفته است و اگر دوستان می خواهند مشکلشان را حل کنند باید از همین طریق پیگیری کنند. در مورد مدیریت جهانیان کمیسیون ماده 5 قبلا نظرش را داده است. وی به علت عدم اجرای بندهای تعهدنامه به مشکل برخورد و از روز اول تاکنون خود آقای تاجیک هم در جریان امور بودند و در تمام مراحل پیگیری ها حضور داشتند. اگر منظور از نهادهای مورد بحث آقای تاجیک کمیسیون ماده 5 است ما به صراحت اعلام کردیم این کمیسیون به جمع بندی لازم نرسیده و اگر منظور، فدراسیون یا هر نهاد دیگری است خودشان می توانند در این مورد صحبت کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مالک باشگاه نفت کیست و درخشان مدعی شده جهانیان را مالک می داند گفت: مجمع واگذاری نفت تهران از نظر ما مالک باشگاه است. هیچ سند واگذار شده از سوی باشگاه به جهانیان ندیدیم که نشان دهد وی مالک باشگاه است و اگر سندی هست ارائه کنند ما هم ببینیم.

وی در خصوص شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در مجموع باشگاه پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم کشور هستند که یکی از مهمترین دغدغه های وزارت ورزش و جوانان تعیین تکلیف این دو باشگاه است. من از زبان دکتر سلطانی فر عنوان می کنم که ایشان صراحتا اعلام کرده اند حتی اگر یک ساعت بتوانند زودتر تعیین تکلیف این باشگاه را انجام می دهند و این موضوع مورد اقبال ایشان است. ما هم به عنوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و یکی از واحدهای وزارت ورزش و جوانان تمام تمهیدات لازم را به منظور ارائه خدمات مورد نیاز و در حد ضوابط و توان خودمان برای این دو باشگاه مهم انجام می دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر