جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته و معرفی فیلم لیگ عدالت

علاقمندان هنر هفتم سلام. در هفته‌ای که گذشت موفق به دیدن کدام فیلم از تازه‌های اکران شدید؟ ثور ۳ جوابگوی سلیقه شما بود؟ یا از کمدی خونه بابا ۲ لذت بردید؟ اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، صدرنشین جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته برای شما جذاب خواهد بود. با روزچین و باکس آفیس فیلم‌های روز دنیا همراه باشید.

جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته و معرفی فیلم لیگ عدالت

علاقمندان هنر هفتم سلام. در هفته‌ای که گذشت موفق به دیدن کدام فیلم از تازه‌های اکران شدید؟ ثور 3 جوابگوی سلیقه شما بود؟ یا از کمدی خونه بابا 2 لذت بردید؟ اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، صدرنشین جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته برای شما جذاب خواهد بود. با روزچین و باکس آفیس فیلم‌های روز دنیا همراه باشید.

جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته – هفته آخر آبان

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 لیگ عدالت 96 96
2 اعجوبه 27 27
3 ثور: راگناروک 21,7 247,3
4 خونه بابا 2 14,8 50,5
5 ﻗﺘﻞ ﺩﺭ ﻗﻄﺎﺭ ﺳﺮﯾﻊﺍﻟﺴﯿﺮ ﺷﺮﻕ 13,8 51,7
6 ستاره 10 10
7 کریسمس مادران بد 6,8 50,9
8 لیدی برد 2,5 4,7
9 سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری 1,1 1,5
10 اره 8 (جیگ‌ساو) 1 36,4

لیگ عدالت پیشتاز در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته

سرانجام بعد از دو هفته، صدرنشینی ثور: راگناروک پایان یافت. این فیلم ابرقهرمانی در سومین هفته اکرانش با فروش 21,7 میلیون دلاری در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته، دو پله سقوط کرد و سومین فیلم پرفروش باکس آفیس آخر هفته شد.

لیگ عدالت نام فیلمی است که مقام اول پرفروش‌ترین‌های آخر هفته را به دست آورد. فیلم کمدی خونه بابا 2 هم جایگاه دومی خودش را به فیلم تازه اکران شده اعجوبه واگذار کرد و با دو پله سقوط چهارمین فیلم پرفروش آخر هفته شد. اره 8 هم با یک افت 5 پله‌ای در جایگاه دهم جدول فروش آخر هفته قرار گرفت.

پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته
جیسون موموآ (نقش آکوامن) در فیلم لیگ عدالت

شروع ضعیف لیگ عدالت

فیلم لیگ عدالت (Justice League) به کارگردانی «زک اسنایدر» در اولین هفته اکرانش با فروش 96 میلیون دلاری توانست در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته پیشتاز شود. البته با وجود صدرنشینی این فیلم ابرقهرمانی، گیشه آغازین این فیلم نتوانست در حد و اندازه همتایان دیگرش در این ژانر مانند جوخه انتحار، مرد پولادین و زن شگفت انگیز ظاهر شود.

این فیلم پر ستاره و پر هزینه در افتتاحیه خود نتوانست گیشه را آنچنان شگفت‌زده بکند و پیش‌بینی می‌شود در تاریخچه اکران فیلم‌های ابرقهرمانی «کمپانی وارنر» رکورد خاصی را ثبت نخواهد کرد. این در حالی است که فیلم ابر قهرمانی ثور3 با وجود افت فروش هفتگی‌اش با توجه به مجموع فروشش حتی از ثور 1 و 2 هم جلو افتاد و با فروش کلی  738٫1 میلیون دلاری تا کنون هفتمین فیلم پرفروش 2017 است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های آخر هفته
ابرقهرمانان فیلم لیگ عدالت 2017

اتحاد ابرقهرمانان برای نجات زمین

علاقمندان به فیلم‌های ابرقهرمانی در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت دیدند که سوپرمن در انتهای این فیلم کشته شد. مرگ او باعث تحول روحی بتمن می‌شود. حالا در فیلم لیگ عدالت بتمن تمام ابرقهرمانان را گرد هم جمع می‌کند.

طبق روال فیلم‌های اینچنینی زمین با خطری بزرگ و جدی مواجه می‌شود که این بار یک ابرقهرمان به تنهایی از پس این چالش بر نمی‌آید. پس بتمن به کمک پرنس دایانا (واندر وومن) ابرقهرمانانی مانند: بتمن، فلش، سایبورگ و آکوامن را فرا می‌خواند تا برای نجات زمین لیگ عدالت را برپا کنند.

شاید بد نیست بدانید با اینکه نام «زک اسنایدر» در مقام کارگردان لیگ عدالت ثبت شده است اما در میان راه ساخت این فیلم، اسنایدر به دلیل مرگ دخترش، گروه را ترک کرد و کمپانی «» ادامه ساخت فیلم را به عهده «جاس ویدون» نویسنده فیلمنامه لیگ عدالت، که تجربه کارگردانی فیلم انتقام جویان را داشته است، سپردند.

ستاره‌های لیگ عدالت

بن افلک در نقش بروس وین (بتمن)، هنری کویل در نقش کلارک کنت (سوپرمن)، گل گدوت در نقش دایانا (زن شگفت‌انگیز، واندر وومن)، ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، جیسون موموآ در نقش آرتور کِری (آکوامن)، ری فیشر در نقش ویکتور استون (سایبورگ)، کیران هایندز در نقش استپن‌ولف، ایمی آدامز در نقش لوئیس لین، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر، جرمی آیرونز در نقش آلفرد پنی‌ورث، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر گوردون،
امبر هرد در نقش مرا، دایان لین در نقش مارتا کنت، کانی نیلسن در نقش هیپولیتا، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو.

باید دید لیگ عدالت که پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های  است چقدر می‌تواند در گیشه موفق ظاهر شود و آیا برخلاف شروع ضعیفش در ادامه موفقیت چشمگیری را نصیب کمپانی برادران وارنر و زیر مجموعه‌اش، دی سی کامیکس خواهد کرد و خواهد توانست طبق قول سازندگانش فراتر از بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت ظاهر شود و نظر منتقدان و مخاطبان این ژانر را جلب کند.

منتظر دیدگاه شما درباره این فیلم پر ابرقهرمان هستیم.📽🎬

بازنشر در شبکه‌های اجتماعی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر