ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ نکته شگفت آور برای تنهایی سفر کردن

حتماً بارها و بارها مطالب گوناگون در رابطه با سفر کردن و گردشگری خوانده اید. در این مطلب قصد داریم نکاتی متفاوت در رابطه با تنهایی مسافرت رفتن بیان کنیم

حتماً بارها و بارها مطالب گوناگون در رابطه با سفر کردن و گردشگری خوانده اید. در این مطلب قصد داریم نکاتی متفاوت در رابطه با تنهایی مسافرت رفتن بیان کنیم. چرا تنهایی سفر کردن تا این اندازه لذت بخش است؟بیایید دلایل آن ها را بشماریم. هیچ کس شما را برای پرداخت بهای بلیط موزه مجبور نمی کند. هیچ کس شما را در رسیدن به قطاری که امروز شهر را ترک می کند، مجبور نمی کند. از این قبیل دلایل بسیار می توان نام برد. در این مطلب 15 نکته شگفت آوری که شما هنگام تنهایی به جاده زدن باید آن ها را انجام دهید، برایتان آورده ایم.

تنهایی سفر کردن

کیف هایتان را چک کنید. هیچ کس نمی خواهد در حالی  قرار است سبک سفر کند، چمدان زیادی داشته باشد. اما همان طور که پیش بینی می شود، کسی منتظر شما نمی ماند.

خوب بخوابید. دست کم فقط یک روز راحت بخوابید و زنگ بیدار شدن را تنظیم نکنید. مجبور به بلند شدن در شیرین ترین موقع خواب برای پیوستن به جمعیت بازدید کننده از موزه نیستید.

یک شب زودتر بخوابید. به خودتان این فشار را وارد نکنید که به دلیل اینکه آنجا هستند حتماً باید به مرکز شهر بروید. در عوض با زودتر بیدار شدن، در طی روز کارها و فعالیت های بیشتری  در اختیار خواهید داشت.

با ترکیبات محلی دم دستی غذایی بپزید. آیا تا به حال یک غذای سنتی را با مواد و ترکیباتی که از یک فروشگاه محلی تهیه کرده باشید، درست کرده اید؟

ورزشی روزانه انتخاب کنید. معمولاً سخت است وقتی که با دوستانتان سفر می کنید به یک برنامه تناسب اندام پایبند باشید. در عوض می توانید کلاسی را انتخاب کنید که احتیاجی به انجام دادن آن در محل سکونت تان نباشد. البته ممکن است با دوستان جدیدی که پیدا می کنید، تناسب اندام سخت گیرانه را رها کنید.

تنهایی سفر کردن

از مردم محلی در مورد مکان های مورد علاقه شان بپرسید. از دوستان جدیدی که در ورزش تناسب اندام پیدا کرده اید (یا هر ورزشی که معمولاً انجام می دهید) در مورد مکان هایی که در کتاب های سیاحتی قدیمی تر از آن نامی ذکر نشده است، بپرسید.

به رستوران های متداولی که به رزرو احتیاجی ندارند، بروید. رستوران هایی که به باید حدود 2 ساعت در کافی شاپ یا لابی آن ها برای گرفتن جای خالی منتظر بمانید، به دردتان نمی خورند.

به سفرهای شهری دقیقه آخری بروید. اگر برای رفتن به شهری دوست داشتنی با فاصله 45 دقیقه ای دورتر از محل اقامت خود برنامه ریزی ندارید، همان لحظه که تصمیم گرفتید راه بیوفتید.

لحظاتی شیرین را در موزه سپری کنید. با گرفتن تورهای توضیحی و تشریحی ولخرجی کنید. همه توضیحات و بروشورها را بخوانید و حتی دوباره دور زده و گشت بزنید؛ هیچ کس به شما نمی گوید که عجله کنید و شما را تحت فشار قرار نمی دهد.

در مهمان خانه های محلی توقف داشته باشید تا بفهمید مشتری ها تا چه اندازه آنجا را دوست داشتتند و چه چیزهایی آن ها را به بازگشت مجدد مجاب می سازند.

تنهایی سفر کردن

وانمود کنید که محلی هستید. از لوور صرف نظر کنید، شما حتی نزدیک مونالیزا هم نخواهید شد و در عوض به سمت یک کافه محلی برای قهوه و کراسان و نگاه جدی به سایر مشتری هایی که نگاه تان می کنند، راه خود را منحرف کنید.

با تمام قدرت خصلت توریستی که در وجودتان هست را بپذیرید. ما در مورد کیف های کوچک توریستی، دوربین آویزان شده از گردن و سوال کردن از تور لیدر هنگامی که می پرسد: “سوالی ندارید؟” صحبت می کنیم.

هر چیزی را امتحان کنید. فکرتان را برای امتحان غذاها و دستپخت های جدید باز نگه دارید و پذیرا باشید. حتی در مورد ماهی های خاص و بودار!

فقط به نگاه کردن ویترین ها مشغول نشوید. دوستتان با بداخلاقی و بی حوصلگی به چک کردن گوشی خود در فروشگاه ها یا پاساژها است؟ حتی فکرش را هم نکنید. وقتتان را داشته باشید و تک تک جین هایی که در فروشگاه هستند، امتحان کنید.

دقیقاً هیچ کاری نکنید. به هر حال شما در تعطیلات هستید. در پارک با یک کتاب خوب و اینکه امروز احتیاج ندارید جای خاصی بروید، راحت باشید.

منبع: purewow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان