سرهنگ عزیزی خبر داد

انهدام باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت/کشف ۵۷ بسته هروئین و شیشه

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی سیم از دستگیری سه عضو یک خانواده توزیع کننده مواد مخدر در محله مظاهری و کشف ۵۷ بسته هروئین و شیشه خبر داد.

انهدام باند خانوادگی توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت/کشف 57 بسته هروئین و شیشهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کیانوش عزیزی رئیس کلانتری 159 بی سیم  گفت: طی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر این کلانتری در خصوص خرده فروشان مواد مخدر، مشخص شد که فردی به نام "ر" در سطح وسیع با همکاری چند عضو خانواده اش اقدام به فروش انواع مواد مخدر و نگهداری اموال مسروقه می کند و منزل خود را به محل پاتوق افراد سارق و مواد فروش تبدیل کرده است.

رئیس کلانتری 159بی سیم بیان کرد: با حضور ماموران در مخفیگاه این متهم، او یک عدد کیف مشکی رنگ را به سمت حیاط خانه پرتاب کرد که بلافاصله این کیف از سوی ماموران توقیف شد و در بازرسی از داخل آن 22 بسته مواد مخدر(شیشه) کشف شد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: طی عملیاتی ضربتی این متهم به همراه همسر و برادرش در مخفیگاه مذکور دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز 15 بسته دیگر مواد مخدر (شیشه) و 20 بسته هروئین آماده توزیع کشف شد که به همراه متهمان برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر در پایتخت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر