رونمایی از سوناتا هیبرید جدید در نمایشگاه خودروی تهران + فیلم

شرکت پاکرو از نسل جدید هیوندای سوناتا هیبرید برای عرضه در بازار ایران عرضه در بازار ایران رونمایی کرد این خودرو نسخه فیس لیفت شده هفتمین نسل از هیوندای سوناتا است که با ظاهری جدید و به روز وارد بازار کشور خواهد شد

شرکت پاکرو از نسل جدید هیوندای سوناتا هیبرید برای عرضه در بازار ایران عرضه در بازار ایران رونمایی کرد این خودرو نسخه فیس لیفت شده هفتمین نسل از هیوندای سوناتا است که با ظاهری جدید و به روز وارد بازار کشور خواهد شد.
هیوندای سوناتای هیبرید یکی از بهترین خودروها در خصوص ارزش در برابر بهای پرداختی به شمار می‌رود البته قیمت نهایی مدل جدید این خودرو اعلام نشده است اما با توجه به قیمت حدود 170 میلیون تومانی مدل قبلی می توان انتظار قیمت زیر 200 میلیون تومان را برای مدل جدید نیز داشت که در مقایسه با اصلی ترین رقیب خود یعنی تویوتا کمری هیبرید بسیار ارزان تر است ضمن اینکه هیوندای سوناتا امکانات رفاهی بیشتری را نیز در مقایسه با تویوتا کمری ارائه می دهد.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتای هیبرید جدید از نظر فنی تفاوتی با مدل قبلی ندارد و تنها ظاهر آن به روز شده است در بخش فنی این خودرو شاهد استفاده از یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 2 لیتر هستیم که از نوع تنفس طبیعی بوده اما به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است. این موتور بنزینی می تواند 156 اسب بخار قدرت را در 6000 دور بر دقیقه و 190 نیوتن متر گشتاور را در 5000 دور بر دقیقه تولید کند. در کنار این موتور بنزینی هیوندای از یک موتور برقی با قدرت 52 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتن متر استفاده کرده است. به این ترتیب قدرت کلی 195 اسب بخار و گشتاور 322 نیوتن متر از طریق گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این خودرو انتقال پیدا می کند.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتای هیبرید دارای مصرف سوخت شهری 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، مصرف جاده ای آن نیز 3.7 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن 4.7 لیتر است و در هر کیلومتر تنها 109 گرم گاز دی اکسید کربن از خود انتشار می‌دهد.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

این خودرو با وزن 1592 کیلوگرم می توانند در عرضه 9.3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز 192 کیلومتر بر ساعت است. از امکانات سوناتای هیبرید جدید می‌توان به گرمکن صندلی های جلو و عقب، تهویه صندلی های جلو، کروز کنترل، گرمکن فرمان، صندوق پران، نمایشگر لمسی کابین، سیستم صوتی اینفینیتی، تودوزی چرم، سیستم کنترل پایداری، رادار هشدار نقطه کور، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده، پرده جانبی، پرده عقب برقی، فرمان برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفری، قابلیت انتخاب حالت های مختلف رانندگی، تحویه دوگانه خودکار و سقف پانوراما اشاره کرد.
در انتها می توانید گالری تصاویر و فیلم رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر