ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

اقتدار و ایستادگی روزافزون نظام اسلامی دشمن را به ذلت کشانده است

اراک- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و ایستادگی روزافزون نظام اسلامی دشمنان را به ذلت کشانده است، چراکه حق جویان به ریسمان الهی و قدرت خداوند متصل هستند.

اقتدار و ایستادگی روزافزون نظام اسلامی دشمن را به ذلت کشانده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر سه شنبه در تجمع بزرگ شکوه مقاومت در مصلای اراک ، با اشاره به حقانیت انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید به خاطر داشته باشیم که دشمنان ما از همان روزهای نخست پیروزی این انقلاب دشمنی خود را با ما آغاز کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ضعیف نبودند بلکه قدرتمندترین دشمنانی بودند که می‌توان در جهان امروز نام برد و این دشمنان پس از گذشت تنها دو روز از پیروزی انقلاب نخستین تیر را به سمت این انقلاب شلیک کردند اما امروز به لطف پروردگار نزدیک به 40 سال از این پیروزی شکوهمند می‌گذرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان تعطیلی ناپذیر انقلاب اسلامی هیچگاه و در هیچ مقطعی نتوانستند بر این انقلاب عظیم فائق آیند و در این مدت هرگاه که دشمنی و مکر دشمنان بروز یافت تجلی قدرت و نیروی انقلاب اسلامی نمایان شد.

سردار فدوی تصریح کرد: دشمنان این نظام عظیم پول، اقتصاد، رسانه‌های بزرگ و سایر امکانات را در اختیار دارند و باید بگوییم که دشمنان ما در این مدت با تمام توان برای شکست این نظام تلاش کرده‌اند اما ضعف تجهیزاتی ما دلیلی بر برتری آنها نبود.

وی عنوان داشت: ماهیت این دشمنی و مکر بزرگ باید آشکار شود زیرا بر خلاف تصورات این دشمنی‌ها بر سر منابع، اقتصاد، نفوذ منطقه‍ ای و سایر موارد نیست زیرا اگر از این قبیل دشمنی‌ها بود تاکنون پایان می‌یافت، ماهیت این دشمنی و جنگ از نوع مقابله جبهه حق علیه باطل است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وعده‌های الهی برتری حقانیت است که ما در این مسیر مکلف به انجام وظیفه‌مان بوده‌ایم و امام خمینی(ره) نیز در این رابطه فرموده‌اند که ما مکلف به انجام تکلیف هستیم.

سردار فدوی افزود: در این 40 سال سپری شده به هر میزان که دامنه دشمنی‌ها گسترش یافت دشمنان نتیجه کمتری گرفتند، اکنون شکست آنها در منطقه مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی با جان و دل در مقابل تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند و در این مسیر بیش از 200 هزار شهید تقدیم کرده‌اند زیرا پیروزی تنها برای جبهه حق است، ملت ایران به ریسمان الهی متصل شده‌اند و انقلاب اسلامی سبب این وصال است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: آمریکا به لحاظ توان نظامی ابرقدرت جهان است و تمام توان خود را بر پشت ناوهای نظامی متمرکز کرده و این شیطان بزرگ بیش از 700 هزار پایگاه نظامی در سراسر دنیا دارد که امیدواریم نابودی این شیطان بزرگ از همین پایگاه‌ها آغاز شود.

سردار فدوی افزود: منطقه خلیج فارس به سبب استقرار عامل شرارت یعنی همان نظام صهیونیسم، استقرار منابع انرژی و ظهور انقلاب اسلامی در این منطقه بسیار مورد توجه آمریکا قرار دارد و در این خصوص نقل کرده‌اند که ما به همراه هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دنبال ایجاد توانی بازدارنده برای ایران هستیم که این اتفاق در مخیله نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: نخستین مرحله از ایستادگی ما دفاع در خرمشهر و درون خانه‌هایمان بود و باید بگوییم که ما آمریکا را در خلیج‌فارس به ذلت کشیده و می‌کشیم و به سبب باور داشتن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی از سوی دشمنان تاکنون یک تیر هم به سمت ما شلیک نشده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دومین مرحله از مقاومت ما بازدارندگی ما بود و اکنون درحال سپری کردن سومین مرحله هستیم و باید بگوییم همه بر این باورند که آمریکا به دنبال انجام اقداماتی علیه ایران است، اما در واقع این آمریکا است که نتیجه گرفته باید به دنبال نیرویی بازدارنده در مقابل ایران باشد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: ما روزانه در دریاها شاهد ضعف دشمن در برابر رزمندگان و این انقلاب هستیم و استقرار تجهیزاتی همچون ناو هوابر ما نشانی از آمادگی ما در برابر هرگونه دشمنی است.

وی بیان داشت: بسیجی که به مدت 40 سال و به دست امام راحل بنیان گذاری شده یک شجره طیبه در میان مردم است که ثمره اتصال به آن عاقبت بخیری بوده و امیدواریم بتوانیم این مسیر را تا زمان تحویل امت به سردمدار اصلی خود حضرت مهدی موعود(عج) ادامه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان