ناصری در گفتگو با مهر:

پخش زنده بازی تاسیسات سناریو بود

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از اتفاقات بازی این تیم با شهروند ساری گفت: سرپرست تیم شهروند با بدترین الفاظ به ما توهین کرد.

پخش زنده بازی تاسیسات سناریو بود

رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اظهارات سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری درباره این بازی گفت: اول از همه باید بگویم صحبت هایی که درباره آقای نجاریان مطرح می کنم در جایگاه مدیرعاملی باشگاه شهروند است نه عضو هیات رئیسه. آقای نجاریان صحبت های فنی را درباره بازی انجام داده که من هم لازم دیدم به این صحبت های فنی پاسخ دهم.

وی افزود: مدیرعامل شهروند صحبت های غیرواقعی را درباره عملکرد تیمش مطرح کرده است که مغایر با آن چیزی است که ما در سالن مسابقه دیدیم. آقای نجاریان گفته است ما مقابل تاسیسات موقعیت های زیادی داشتیم و باید بازی را می بردیم. سوال من این است که آقای نجاریان از کدام بازی صحبت می کند. تیم تاسیسات بود که در این مسابقه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت و کاملا بر بازی حاکم بود. ما داشتیم خوب بازی می کردیم و نتیجه باید صددرصد به سود ما تمام می شد این بازیکنان شهروند بودند که بعد از بازی و بخاطر کسب نتیجه مساوی بسیار خوشحال شدند چون این نتیجه برای آنها بسیار خوب بود.

مربی تاسیسات در ادامه با انتقاد از رفتارهای سرپرست تیم شهروند گفت: این آقا با بدترین الفاظ به ما توهین و فحاشی می کرد. من حتی در جریان بازی هم به آقای نجاریان بخاطر رفتار سرپرست تیمش تذکر دادم. من هم در جریان مسابقات گاهی اوقات عصبانی می شوم ولی اعتراض من مودبانه است و هیچ موقع توهین نمی کنم.

ناصری یادآور شد: آقایان می گویند تماشاگران ما در بازی با تاسیسات اصل را رعایت کردند. اگر فحاشی به بازیکنان تیم ما از جمله مهدی جاوید  و مصطفی نظری اصل است ما می خواهیم غیراصولی باشیم! حتی ناظر بازی هم گفت که توهین ها به مهدی جاوید شنیده و گزارش می کند. اگر تماشاگران شهروند در بازی با تاسیسات با این روش اصل را رعایت کردند پس در بازی های قبل چه کار می کردند؟

ناصری ادامه داد: آقای نجاریان نباید در لیگ برتر تیم داری کند چون عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است. در این صورت کسی که عضو هیات رئیسه باشد و همزمان مدیریت یک تیم هم بر عهده او باشد تصمیمات به سود آن تیم رقم می خورد و نمی توانند حَکم خوبی باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تغییر ساعت بازی تاسیسات و شهروند به بهانه پخش زنده گفت: برای گرفتن پخش زنده تلویزیونی باید از چهار روز قبل هماهنگ شود. به ما اعلام شد که این بازی بخاطر پخش زنده به ساعت 1٧:٣٠ دقیقه تغییر زمان داده است و ما هم به احترام مردم ساری با این درخواست موافقت کردیم اما در نهایت متوجه شدیم که تمام اینها فیلم و سناریو است چراکه پخش زنده ای در کار نبود.

مربی تاسیسات خاطرنشان کرد: ما متوجه شدیم که دلیل به تعویق انداختن ساعت این بازی لیدرهای تیم شهروند بودند که برای مسابقات کبدی به سالن دیگری رفته بودند و ساعت 18:30دقیقه با اتمام مسابقات کبدی به سالن فوتسال می رسیدند. حالا یکنفر به ما جواب بدهد که پخش زنده کجا بود.

ناصری یادآورد شد: چرا همه مربیان در لیگ شاکی هستند؟ چرا همه فکر می کنند مربیان بد هستند؟ بازیکنان که نباید در زمین فوتسال فحش بخورند. تیم شهروند بازیکنان و سرمربی بسیار محترم و مودبی دارد ولی سرپرست این تیم مدام توهین می کرد و بازیکنان ما از جمله نظری و جاوید فحش خوردند. اگر یادتان باشد محمد مایلی کهن یکبار بخاطر توهین تماشاگران در فوتبال گریه کرد. الان در فوتسال هم وضعیت دقیقا همانطور است. من از آقایان می خواهم لطفا پشت تماشاگرها در نیایند و نگویند اینها کارتماشاگر نماها است.

مربی تاسیسات در پایان گفت: یکبار دیگر تاکید می کنم که صحبت هایم خطاب به آقای نجاریان در جایگاه مدیرعامل شهروند و بخاطر صحبت های فنی ایشان بوده است نه عضو هیات رئیسه. ایشان گفته بود شهروندباید در این مسابقه برنده می شد شاید آقای نجاریان در سالن دیگری بوده است. او باید فیلم بازی را مرور کند و ببیند تیم تاسیسات چند موقعیت گل را از دست داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان